Toulky

13.06.2010 23:45

Dnešní den byl velmi zvláštní. Část jsem trávila se svou rodinou – lidmi, kteří jsou blízcí mému srdci. Bylo to prima. Teď si uvědomuji, že jsem cítila opět to zvláštní vzájemné (jemné) propojení.... Odpoledne jsem si nejdřív hrála a „povídala“ s naší kočkou a pak vyrazila s fenkou do lesa. Bylo to naprosto úchvatné... Všechny ty barvy květin, vůně, vítr, slunce, mraky, stromy, zvuky stromů, šelest větru a zpěv ptáků.

Bydlím tady odmala a v lese jsem byla mnohokrát, ale najednou mám pocit, jako bych ho viděla poprvé. „Zatoulala“ jsem se do míst, kde jsem nikdy nebyla, ale procházela jsem i známými místy, jako bych je ale nikdy dřív opravdu neviděla. Objevila jsem spoustu zvláštních stromů s velmi zvláštní energií. Jakoby to byly živoucí bytosti... To ale vlastně jsou, že? A opět jsem „našla“ květiny, které jsem už léta neviděla. Procházela jsem místy, kudy evidentně chodí i jiní lidé – bylo to jasné ze značek na stromech, rozřezaných klád či stop pneumatik v zemi a přece mi to připadalo, jako bych byla jediný člověk, který na to místo „opravdu“ vstoupil. Je to velmi zvláštní pocit. A jak tak brouzdám po lese, poslouchám, dívám se, vnímám a prostě jen jsem, najednou si opět uvědomuji tu nádhernou Jednotu. To propojení se vším. To, že jsem součástí všeho kolem a vše je součástí mě...

V jednu chvíli jsem přišla na místo, kde byly jakoby „rozesety“ velké kameny. A pak jsem si vzpomněla, na akci, kterou uspořádala Mirka Petrovičová (www.vnitrnibohyne.cz) a která probíhá právě v těchto dnech. Je to akce s názvem „Magický Slunovrat v Avalonu“. Jedná se o pouť po stopách Keltské Moudrosti (v létě se chystáme se sestrou a přáteli na festival Keltská noc), do říše Avalonské Magie, ke znovuzrození posvátné ženskosti (o čem, že byl předchozí příspěvek? :-) ). Součástí této pouti je cesta do Glastonbury (velmi mystické místo, nachází se zde Chrám Bohyně – toto místo je označováno za srdeční čakru Matky Země), návštěva Stonehange (zde je nejznámější kruh megalitů) a Avebury (kruh megalitu, sice méně známý než Stonehenge, ale mnohem větší a energeticky silnější; jedna z nejznámějších lokalit, kde se vytvářejí kruhy v obilí.). A je to tu opět – propojení, sjednocení...

Když jsem se vrátila, procházela jsem si své „oblíbené“ webové stránky a na několika z nich jsem našla nádherné Poselství od Kryona. Dotklo se mého srdce. Naprosto přesně vystihl mé rozpoložení a zodpověděl některé mé otázky. Naleznete jej zde. Když jsem ho četla, pocítila jsem velikou „touhu“ jej předat dál. Podělit se o něj s Vámi. Vůbec nevadí, že je na tolika dalších webech. Má svou váhu a mělo by se dostat k co nejvíce lidem. Je zvláštní, že když jsem byla zhruba v polovině, říkala jsem si, jestli ho uveřejnit v kompletní podobě. Jestli třeba některá místa nejsou příliš složitá nebo jestli některé z Vás „neodradí“, ale pak jsem se svým pochybám zasmála. O tom přec nerozhoduji. Pokud jste na něj připraveni, dostane se do Vašich srdcí celé. Pokud připraveni nejste, najdete si v něm třeba jen tu „svou“ část a třeba ne. Je to jen na Vás – Vašem Srdci, Duši a Mysli. Ne na rozhodnutí mé „vůle“... Každopádně doporučuji vydržet a přečíst celé. Stojí to za ten čas.

 

Ze Srdce M.