SRT a Orgasmický porod

19.07.2011 23:26

 

Ještě než začnu - ráda bych řekla, že jsem tato dvě témata spojila jen tak, protože se mi nechtělo psát dva články - nijak nesouvisí. Leda snad v tom, že jsou to dva zážitky, které mne nadchly a ráda bych se s vámi o ně podělila.

 

Takže:

 

SRT

Byla jsem tento čtvrtek na terapii SRT - u Dany Obrazové (spolupůsobí s Jaruškou v Centru pro vnitřní a vnější harmonii).

Musím se přiznat, že hned na začátku jsme zjistily, že jsem k tomu neměla příliš velkou důvěru, ale to mne velmi rychle přešlo. Dana je skutečně výborná a okamžitě poznáte, že je její energie velmi čistá - vaše srdce vám to poví.

Nebudu to rozebírat úplně do detailů. Musím však říct, že ačkoli už se celkem dobře znám, tak mne překvapilo, na kolik dobře již dokážu spoustu věcí očistit a vyřešit sama a to i u sebe!!! (U druhých je to obvykle snazší.) Samozřejmě občas narazíte na něco, u čeho je třeba pomoc tzv. zvenčí. Ať už jsou to některé programy a nebo prostě věci, se kterými sami nepohnete - některé bloky apod. Musím říct, že mne překvapilo, jak lehce celé setkání plynulo a kolik jsme toho stihly během dvou hodin, které ovšem "utekly" velmi rychle.

A ještě něco - a možná to i souvisí s meditací Marie Magdaleny. Dotkly jsme se totiž lehce příběhu bohyně Isis a Dana zjišťovala, nakolik je to "Píseň mé duše" (úžasný termín) a ve mě se zase cosi trochu posunulo. Pochopila jsem, že takových příběhů v sobě máme spoustu a že to neznamená, že musíme u všech být hlavním protagonistou (tím myslím reinkarnaci). Občas nám některý příběh připadá jako "náš" a on možná je - tím, že jsme sem přišli, abychom jej buď prožili stejně či naopak ze stejných podmínek vytvořili "lepší" výsledek a nebo abychom tento příběh odvyprávěli - možností je nepřeberně. U Bohyně Isis je to "snadnější" v tom, že je jen málo odchylek v tom, jak to s ní bylo. Někdo říká, že je to jen příběh a Isis je jakýmsi archetypem a někdo říká, že skutečně žila (žije). Většinou jí řadí do Egypta, ale někdo zase říká, že patří ještě do Atlantidy. Také počet "kousků", ze kterých znovu poskládala svého manžela a bratra - Osirise se liší. Já se přikláním ke 14 - s tím, že sama se svojí sestrou našla 13 a ten 14. - falus - pomohl znovuvytvořit Thot. Tím, že "poskládali" Osirise, tak s ním poté Isis mohla splodit syna - Hóra. (Proces prvotního oddělení se od sebe sama, znovu se poskládání - ovšem již s přídavkem a poté vytvoření nového.) U MM to zas tak snadné není. Odvyprávěla bych vám desítky variant jak to bylo či mohlo být - každý má vlastní teorii. Není však důležité zabývat se všemi. Je důležité, co představuje podle vás - jak jí vnímáte vy. A tento pocit se může časem i měnit. Je to naprosto vpořádku. Prostě žijte ten příběh podle svého - svým jedinečným způsobem. Protože žijete Svůj vlastní osobní příběh a ten se možná částečně skládá i z několika dalších, ale nejdůležitější je základ a celek. Dává to smysl? Jsem teď v trochu změněném stavu vědomí.

 

Orgasmický porod

To je dokument, který nedávno odvysílala ČT 2 a já bych se s vámi o něj chtěla podělit. Velmi se mi líbil, ale hlavně mi přinesl dost zajímavý zážitek. Prožila jsem ten porod určitým způsobem taky - coby matka i dítě zároveň a bylo to naprosto nádherné a posvátné. Je jedno, jakým způsobem jsme přišly na svět nebo jakým způsobem jste porodily své děti - mám pocit, že to jde tímto způsobem jakoby "napravit" či prožít znovu a v plné posvátnosti toho okamžiku. Dost jsem si u toho poplakala, ale je mi opravdu fantasticky. A tady je odkaz:

 

www.uloz.to/9675169/orgasmicky-porod-avi