Škola Mystérií Života - "webová výuka" - proběhlo

04.05.2011 23:38
Škola Mystérií Života - "webová výuka"

 

Informace o nás

 

Ve Škole mystérií života jsme všichni žáky i profesory zároveň a lekce nám předkládá život sám. V této škole je nejen povoleno, ale někdy přímo potřeba, abychom odpovědi hledali a NACHÁZELI společně. Občas to ještě přinese pár slziček (to když pouštíme to, co už nám neslouží a my si to přitom tolik hýčkali…), ale může to být i velmi radostné a krásné.

Někdy máme pocit, že musíme, nebo alespoň dokážeme, přijít na vše sami… pak ale jednoho dne zjistíte, že to jde daleko jednodušeji – společně. Většinou „problémy“ i řešení vidíme u druhých - díky Bohu za systém „zrcadlo“ i za to, že už nejsme sami, ale že jsme Jedno. Tím spíš, že teď je všechno úplně JINAK – svět se změnil a dále mění a my máme přijít na to, jak v něm nejen žít, ale jak jej Spolu-tvořits nohama pevně na Zemi a zároveň ve spojení s Bohem, Univerzem a Vším-Co-Je, hluboce ve svém nitru a zároveň ve spojení s Jednotou.

 

Systém "výuky"

Škola má tři různé "fáze" či "vrstvy":

1) Pokud budu v Čechách, máte možnost zúčastnit se některého Setkání - první proběhlo 21.-22.května t.r. Jednotlivá Setkání na sebe nemusí, ale mohou navazovat.

2) Další vrstvou jsou právě tyto stránky (více za okamžik).

3) No a do třetice - "sešlosti" (ve smyslu scházet se!!) - to by měla být setkání těch z nás, kteří se zúčastnili kteréhokoli Setkání či Internetové výuky.

Tyto "vrstvy" se doplňují, ale je pouze na vás, která z nich vám bude bližší...

 

Internetová výuka

Kalendářní měsíce, fáze Měsíce, roční období, období dle různých kalendářů, postavení hvězd a samozřejmě také "běžný život"... to vše s sebou přináší různá témata, zkoušky či výzvy. No a my je zde budeme zpracovávat společně. Můžete sem pouze nahlížet nebo třeba navrhovat témata, pokládat otázky či sami psát a tvořit. My pro vás vytváříme prostor, ale "interiér" už bude společnou prací nás všech.

Můžeme společně pravidelně (i nepravidelně) meditovat - z dáli i z blízka - a pokud budu ten který měsíc na nějakém zajímavém místě a nebo třeba i vy, můžeme si společně "dát vědět" a pak společně vytvořit světelnou síť, kterou si "stáhneme" energie a informace a zároveň tím podpoříme propojení světelné a planetární mřížky.

Pokud víte o nějakém zajímavém projektu, který bychom mohli podpořit - sem s ním! Stejně tak s dalšími nápady, jak "zvelebit" tyto stránky.

 

Rovnováha

Rovnováhu vidím jako jeden z hlavních cílů. Vyvážit informace, zážitky, emoce, zkoušky, ale i radost a hravost. Spojit hmotné se spirituálním, Nebe se Zemí, Vnitřní a Vnější. No a aby se to co nejvíce povedlo, přizvala jsem k tomuto projektu další "pomocníky":

Prvním z nich je můj Milovaný - můj partner - výborně se doplňujeme ve všech oblastech. A protože je Ahmed také lightworker a protože jeden druhému nasloucháme a vzájemně se učíme (ale i my procházíme úplně normálními fázemi vývoje vztahů v této době), jsem si jistá, že totéž pomůže přinést i sem. Mužská energie je potřeba - nejen na těchto stránkách.

No a kdo doplní naše trio, to si zatím nechám jako příjemné překvapení :-D.

 

No a kdože jsme my - konkrétně?

Já jsem - Marie Kuchařová

Vždy mne bavilo mluvit a jednat s lidmi, psát a také cestovat. Nikdy by mne ale nenapadlo, že to jednou budu moci všechno spojit a že se to stane více než jen mým koníčkem...

10 let jsem pracovala jako obchodní referentka a absolvovala několik kurzů jednání se zákazníky. Nyní soukromě podnikám. Propojila jsem to, co mne nejvíc baví - pořádám kurzy, semináře a (nejen) spirituální cesty... Také překládám z angličtiny.

Kromě této školy mám ještě jedny spirituální stránky - www.posvatnesrdce.cz (alias www.sacredheart.cz) a také pořádáme s Ahmedem cesty do Egypta - (viz https://hammockadventures.webnode.cz).

Když jsem se na konci února vydala do Egypta, myslela jsem, že to bude takový příjemný výlet a nic víc. Egypt mi ale učaroval natolik, že jsem se o pouhých pár týdnů vrátila znovu a tentokrát na celý měsíc. Pobyt tady mne hodně naučil - o lidech, Zemi, ale hlavně o mě samé. A také že: Když přijde ta správná vlna, nemá cenu váhat - prostě nasedni.

A ještě jedno jsem v Egyptě nalezla - Lásku. Vlastně si láska našla mne. Když mne Ahmed zval na návštěvu, sama sebe jsem přesvědčovala, že mezi námi je "jen" přátelství... :-D. Naštěstí měl opět pravdu on...

 

Já jsem - Marie Kuchařová... ale co to povídám? JÁ prostě JSEM!!! A jsem šťastná.

 

Ahmed Hassan

Ahmed založil vlastní společnost Hammock Adventures - ukazuje návštěvníkům Egypt v celé jeho kráse a zároveň se snaží Egyptu pomoci - finanční podporou dobročinných projektů, dobrovolnickými cestami (při kterých cestovatelé pomáhají uklízet tuto zemi a zároveň také fyzickou výpomocí ve Small Pyramids). Kromě toho je také Lightworkerem (jezdí za ním lidé na terapii z mnoha států) a také je trenérem Tai Chi. Toto o sobě a své práci říká sám:

"Jen stěží si dokážu představit jinou práci, která by mne těšila víc než pomáhat ostatním ocenit krásu lidí, přírody, a kultury, zatímco mám možnost naučit se více o sobě a setkávat se s ostatními průvodci, cestovateli, přáteli a lidmi na cestě.

Poté co jsem absolvoval studium na Obchodně správní akademii, dokončil jsem studia egyptologie a průvodcovství. Také jsem se zúčastnil kurzů Zákaznického servisu a Péči o zákazníky na British council. Poté jsem opustil Egypt a cestoval po světě jen s batohem. 3 roky jsem žil v Anglii. Měl jsem tak šanci dozvědět se více o různých náboženstvích a vírách, otevřel jsem svou mysl i srdce. Zároveň jsem si zlepšil angličtinu, francouzštinu, španělštinu a němčinu. Mnoho zkušeností jsem nasbíral u různých cestovních kanceláří - samostatným průvodcem jsem již téměř 12 let.

V Asii začala i moje duchovní cesta s Tai Chi a Meditací, kde jsem objevil vnitřní sílu světla. Rozhodl jsem se tedy pomáhat lidem, umožnit jim poznat i tuto cestu a zároveň si užít dobrodružství života, takže budou moci spojit obojí - duchovní stránku se zábavou.

 

Je jedna mantra, kterou si opakuji každé ráno: Mám sen, který miluji a věřím v něj, takže si jej dokážu splnit."

 

 

Společně:

 

Studenti

Nebojte, žádné přijímací zkoušky nechystáme. Vlastně jsme je všichni již dávno složili. Tím, že jsme přišli na tuto planetu, žijeme svůj život a vydali jsme se na svojí cestu... Je jedno, kolik kurzů jste prošli, knížek přečetli nebo seminářů pořádali... a zároveň jste nemuseli dělat nic z toho. Stačí, že vás sem vaše intuice či srdce či cokoli jiného "zavolalo" a chcete se k nám připojit. I kdyby jen na pár okamžiků, jsme rádi, že se stanete naší součástí.

 

Cena

Škola bude s největší pravděpodobností probíhat 4 měsíce (červen-září). A zde jsou ceny:

Červen: 500,-- Kč/měsíc (možno zaplatit do 11.6.) - toto je zahajovací a "otrkávací" měsíc, proto nabízím výhodnější cenu

Červenec-Září: 600,-- Kč/měsíc (v případě zaplacení celé částky do 11.července pouze 500,-- Kč/měsíc)

Cena celého "kurzu" je tedy 2.300 Kč (za 4 měsíce) a v případě zaplacení doplatku do 11.7. je cena pouze 2.000 Kč.

(Obvykle jsou korespondenční a internetové kurzy za cca 1.000 Kč/měsíc. Protože je toto ale zahajovací ročník a protože chápu, že v současné době to není s financemi úplně růžové, nabízím tedy toto.)

Webovou výuku odstartujeme 6.6. Pokud se přihlásíte před jejím zahájením, tzn. 5.6. máte ode mne jako bonus půlhodinovou skypovou konzultaci zdarma, kterou můžete využít kdykoli během tohoto roku.

 

 

Stránky jsou k nahlédnutí zde. Zatím ještě bez hesla... Cítím, že mám tuto cestu zpřístupnit. Někdo dává přednost osobnímu setkání, někdo se raději soustředí v soukromí a zároveň je ve spojení na dálku a někdo prostě "nestíhá" přijet... Takto si můžete vybrat nebo i zkombinovat cokoli...

Obojí má svojí hodnotu a záleží jen na tom, jak to celé společně "pojmeme" a zrealizujeme.

Školní výuka - jak jsme zvyklí - sice obvykle začíná v září, ale to už doufám budeme sklízet společně úrodu - tu největší (část sklízíme už teď!!!) :-D. A žijeme přeci TEĎ - proč ještě čekat?