Registrace domény

09.05.2010 21:12

Milí a milovaní,

snažila jsem se zaregistrovat doménu Corazón, ale bohužel již byla registrována se všemi příponami. Nevadí, naštěstí jsem dostala další dar v podobě názvu nového. Toto jméno s tím původním souvisí. I v tomto se jedná o Srdce a to Srdce Posvátné - Sacred Heart. Protože chystám i anglickou verzi těchto stránek, záměrně jsem volila název anglický. Ale protože jsem v tomto životě Češka a jsem na to patřičně "hrdá", ponechávám příponu "cz". Takže nově křtím tento projekt na www.sacredheart.cz.

Mimochodem - registrace proběhla v noci z 3. na 4.5.(2010) ve 3:45 :-)

Momentálně mám rozděláno mnoho projektů, kterým musím věnovat maximum své pozornosti, ale snad je již brzy dokončím a pak se s radostí a cele vrátím k těmto stránkám. Již nyní mám připraveno několik zajímavých inspiračních videí s tématem Lásky a Posvátného Srdce (Sacred Heart).

Jako malou ochutnávku přidávám Indiánskou Lásku (Native American Love) a Delfínův Sen (The Dream of The Dolphin).

 

Ze Srdce M.