Příběhy Posvátných Srdcí

28.05.2011 18:18

 

Před časem jsem zde psala o projektu Small Pyramids (organizace starající se o děti se speciálními potřebami a jejich rodiny). V průběhu mé dubnové egyptské cesty přišel Ahmed s krásným nápadem - abych "sesbírala" knihu příběhů na podporu Small Pyramids... Nápad se mi velmi líbil a proto bych se vás chtěla zeptat, zda mi s jeho realizací pomůžete.

Prvním tři příběhy už mám - O vodě a válečníkovi, Byl jednou jeden muž a žena a třetí o Chlapci a slonovi (je součástí článku Egyptský sen - předposlední odstavec).

Pokud byste rádi Small pyramids také pomohli, napište příběh a pošlete mi jej e-mailem - heslo Small Pyramids. Nezapomeňte prosím připsat, jak chcete, abych vás uvedla coby autora a také poznámku, že se vzdáváte honoráře ve prospěch projektu Small Pyramids, Luxor. Až bude knížka kompletní, nejspíš jí vydáme coby e-book (elektronickou knihu) a výtěžek půjde přímo na tento projekt... Pokusím se ji také přeložit do angličtiny a třeba i jiných jazyků... a průběžně vás budu informovat o jejím "vývoji". Pracovně jsem tuto knížku nazvala "Příběhy Posvátných Srdcí".

 

Za nás i za Small Pyramids předem děkujeme,

 

 

Maruška a Ahmed