Pozdrav ode mne a od Kryona

27.02.2013 00:01

 

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

Tolik se toho teď děje! A přitom se zdá, že všechno ještě spí. Momentálně pracuji na několika projektech (nezveřejňuji ani zdaleka všechny) a mnoho jich ve mně dřímá a pomalu se řadí na „start“… Ale věřím, že je postupně budu realizovat a tudíž vám je budu moci představit. Byla jsem teď hodně ponořená v jejich přípravě a ve spoustě jiných věcí a zároveň si užívala čas s mým milovaným „děťátkem“, které tak neuvěřitelně rychle roste… za pár hodin mu bude deset měsíců. Připadá mi skoro až neuvěřitelné, že i mezi tím vším mám čas i na sebe a na odpočinek.

 

Už se mi po vás ale trošku „stýská“ a doufám, že brzy zase začnu psát nějaké články, ale znáte to – všechno má svůj čas.

 

Prozatím už jsem dokončila pozvánky na všechny akce Láskyplně.cz – ještě chystám malé srovnání akcí a pak už budu pracovat na článcích a typech, které samozřejmě budu sdílet i s vámi…

 

Hammock Adventures si teď také žádá mojí pozornost (těším se na něj) a krom toho se po dvou letech snad opravdu schyluje k psaní knížek… uvidíme, jak se to vše poskládá.

 

O čem chci teď ale především hovořit, to je Kryon. Již jsem psala, že celý loňský rok byli s Leem nesmírně aktivní a přidali spoustu channelingů (krásných), ale jejich aktivita po onom „velkém datu“ neskončila. A pokračují ve velmi vysokém standardu. Tato poselství jsou překrásná – nejen energeticky, ale jsou i důležitá svým obsahem a mnohé informace jsem zatím od nikoho jiného neslyšela. I když začíná být znát, že se stále více dokážeme sami „napojit“ a tak velkou část už možná cítíte a prožíváte sami nebo s nimi začínají přicházet lidé jako Teal Scott (Spiritual Catalyst)…

 

Když Kryonova poselství poslouchám, vždy mě to úžasně „nabije“ energií, dostane do rovnováhy a mám radost z toho, co nás čeká. Škoda, že je nás na překlady tak málo… Děláme ale co můžeme. Občas vnímám Kryona, jak se mi pochechtává za ramenem a hlásí: „Máme novou zásilku!“ Obvykle zrovna když ji už opravdu „potřebuju“. Někdy mi část posílá ještě před zveřejněním. Každou nahrávku si poslechnu, ve zkratce tlumočím Láďovi a pak se ptám Kryona, zda to bude přepsáno do textu (tam je nás na překlady trochu víc a kolegyně a kolegové je moc hezky a rychle přeloží) či zda to zůstane v této formě… když zůstane u nahrávky, tak se pak necháme vést a překládáme záznamy starší i novější, podle toho, jak nás vede intuice a také podle toho, jak jsme na tom časově. Některé informace jsou důležitější, některé se objevují ve více záznamech… I tak zůstanou asi věci, které se přeložit nepodaří, ale asi je to tak dobře… Má to jistě svůj smysl.

 

Před pár dny jsem poslouchala jeden záznam, ze kterého jsem si udělala několik málo poznámek (původně jen pro sebe), které teď mám s vámi ale sdílet, což tedy činím… (Není to doslovně přeložený úryvek, ale znovu nadiktované věty na základě krátkých poznámek.)

 

„Všimli jste si v poslední době něčeho zvláštního? Vidíte, jak lidé dělají věci, které by normálně neudělali? Jednají naprosto iracionálně a chovají se tak, jak se občas chovají kolem úplňku? Sebevraždy, násilí… to vše graduje. A bude i nadále. Rok 2013 bude takovým „rokem úplňku“. Co je mimo integritu, to se zhorší. Stará energie nefunguje a kdo v ní žije, ten se bude chtít nějakým způsobem „zachytit“ a vrátit se zpátky, ale to už nejde. A tak stará energie bude kopat „o život“.

 

TRPĚLIVOST!!! Je třeba, aby se pár věcí „usadilo“. Některé věci nemohou nastat převratně, protože by lidi tyto věci vyděsily a pak by reagovali ještě hůř. A proto se některé věci dějí velmi, velmi pomalu.

 

Zachovejte klid. Letos si „vezměte dovolenou“ – nebojujte se starou energií, ona se sama odrovná. Zaměřte se na sebe – naučte se milovat sebe, zbavte se svých strachů, najděte rovnováhu v sobě. Začněte „channelovat“ své Vyšší Já.“

 

A pak také v několika channelinzích opakoval, že mír vzejde z Blízkého Východu. Že tam mladí lidé povstanou a přestanou věřit tomu, co jim říkali jejich rodiče. Nebudou cítit nenávist vůči jiným národům. A až tato doba nastane, bude nám odhaleno mnoho vynálezů, které výrazně zlepší kvalitu života na Zemi… (Nové zdroje energie, odsolování mořské vody a tudíž nový zdroj pitné vody.) Prostě se nemáme ničeho bát. Vše se děje jak má – udělali jsme až téměř překvapivě velký posun. Nyní si máme odpočinout a zdokonalit se v sebemistrovství, v sebelásce a v nalezení míru v sobě. Nic víc (a nic míň)…  

 

No a já si jdu tedy odpočinout. Zkusím si teď dát dva dny „pohov“ od všech projektů, od překladů i od počítače. Tak schválně, jestli to dokážu ;-).

 

Mějte se krásně a udržujte si v srdci i myslích mír a lásku,

 

 

 

Maruška

 

 

Pro www.posvatnesrdce.cz Marie Kuchařová. Pokud chcete sdílet tyto informace, udělejte to prosím pouze formou "odkazu". Děkuji.