O soucitu

09.11.2012 22:33

 

Před pár dny světlo světa spatřil další nový překlad (ovšem staršího poselství) Kryona. Jmenuje se Síla soucitu (zveřejním jej v neděli). Toto poselství mne velmi oslovilo. Vlastně mne až rozplakalo. A celou dobu jsem cítila, že je to „ono“!!! Možná si říkáte – proč bych měl vysílat soucit ostatním, když „sám mám málo“!!!??? Odcituji e-mail, který jsem psala před pár dny - jak to cítím „lidsky“ já…

 

Listopad a prosinec vnímám jako měsíce služby. Zkoušela jsem se zaměřit na chvíli více na sebe, ale pustí mne to jen do projektů, které opět mohou něco přinést ostatním lidem. A vlastně jsem spokojená, že mám vše, co potřebuji a že mohu být užitečná i jiným. Mám pocit, že to se po nás teď „chce“ (nejsme však pasivní příjemci rozkazů, sami jsme si to zvolili před svým příchodem) - opravdu sloužit světu, jak nejlépe dovedeme. Ve všech sférách, kde to ucítíme, tak svítit a nastolovat rovnováhu, harmonii. Kupodivu mne to spíš posiluje. A přesně tak to vysvětluje (či podobně) i Kryon. Myslím, že to bylo i v tomto channelingu a nebo mi to "říkal". Že se to zdá divné zabývat se něčím, co se nás třeba osobně netýká a proč se do toho plést, ale vysvětluje, že každá takováto soucitná myšlenka má svojí vysokou hodnotu, že to planeta i univerzum zaznamenají a že se to potom vrátí (ovšem neměli bychom do toho jít s tím pocitem, že nám z toho něco "kápne"...). Už nevím, kde to říkal, ale určitě to bylo i v audiu, že je čas, aby Lightworkeři konali. Vím, že do teď se nám říkalo, že je důležité prostě být a tvořit vnitřně, ale tentokrát nastal čas svítit do té tmy a světlo je aktivní prvek. Holt majáky... Všude, kde jsou, vyzařují světlo kolem sebe (pootáčejí se a zaměřují ten kužel světla... to už je moje asociace). Soucit je to, co aktivuje ten třetí jazyk - komunikaci s DNA, Gaiou.... Soucit neznamená nějak se propadat do emocí, ale že je to prostě: "Vidím tebe i

to, čím procházíš, chápu, že to máš těžké, cítím s tebou a ..." místo těch tří teček nenacházím ten správný výraz. Možná  "modlím se za tebe, ale beze slov, vysílám jakousi energii Zemi i Vesmíru, abych jim sdělil, že zde je tato veliká bolest a že prosím za její vyléčení; z nejhlubší lásky k tobě, coby lidské bytosti"... 

 

 

P.S.: Soucit bychom měli mít ovšem i sami se sebou a svým vnitřním dítětem...!!!

Pro https://www.posvatnesrdce.cz/ Marie Kuchařová