Nová poselství

11.08.2010 22:44

Po několikadenním odpočinku jsem opět plná sil, takže tvořím, tvořím, tvořím (vlastně spíš překládám, překládám a předkládám...). :-) Takže:

1) K poslednímu poselství od Marie Magdaleny jsem přidala úžasnou Mandalku od Lenky Chudějové (spolu s několika slovy).

2) Měla jsem možnost "shlédnout" několik rozhovorů s úžasně inspirativním člověkem - Nickem Vujičičem. Stačí ho jen chvíli "sledovat" a zcela vás "nakazí" optimismem a radostí. A svým specifickým smyslem pro humor. No a protože se chystá i do Čech a na Slovensko, přidala jsem jeden příspěvek na téma Nick Vujičič i na tyto stránky. (Mimochodem jeden z rozhovorů v originále můžete nalézt v anglické verzi těchto stránek.)

3) Jen tak pro radost jsem do "Povídání" umístila jednu vzpomínku na téma Kelti.

4) V sekci Poselství přibylo jedno od Archanděla Michaela (poselství pro srpen 2010) a jedno od

5) Kryona na téma Vztah ke Gaie. Zde bych si dovolila jeden zcela soukromý vzkaz: "Milovaný Kryone. Omlouvám se za slova, která jsem dnes při překládání tohoto poselství použila. Ty víš, jak velmi tě miluji. Teprve když jsem překlad dokončila, řekla jsem si, že věty typu:   "The sun is the fulcrum of the interdimensional gravitational pull attributes of the planets around it." jsou nejspíš projevem tvého osobitého humoru, který tak miluji a možná i určitou zkouškou pro nás Lightworkery - překladatele... Takové malé překladatelské oříšky. Nu, i já jsem s tím měl problém :-). Nicméně za poselství děkuji. Je skutečně nádherné. Možná bych uvítala více informací o obětování Gaie." Ale vlastně s tím bychom si mohli pomoci navzájem. Chápu, že když ze Země přijímám energii, je naprosto přirozené, že ji zároveň i navracím nebo spíše zprostředkovávám energii z Univerza. To je mi jasné. Také chápu, že tato výměna by měla "fungovat" i v ostatních smyslech. Jen nevím, jak přesně vypadá takové každodenní obětování. Znamená to, že když od Gaii dostanu dar v podobě třeba úrody obilí, měla bych jej navrátit v podobě trochy chleba? Pojďme to společně vyzkoušet a třeba se zeptat přímo Gaii. Jakékoli vaše postřehy uvítám... Předem děkuji.

Mějte se krásně. 

S Láskou M.