Na závěr roku 2015

20.12.2015 23:11

 

Já vím, konec roku je tu a letos jsme spolu mnoho času "nepobyli", že? Tedy ne formou psaní a kontaktu přes web. Ale o to intenzivněji jsme společně i nadálku tvořili každý v té své oblasti. A když se tak rozhlížím kolem, mám pocit, že jsme odvedli pořádný kus práce a zasloužíme si pár dní oddechu a myslím, že i pochvalu :-). Když se opravdu rozhlédnete a díváte se svýma vlastníma očima a svým srdcem, je to vidět den co den. A mám z toho radost. Bylo mi ctí s vámi spolupracovat a spolutvořit. 

Ale protože je tu konec roku, dovolte mi takové malé rozjímání - chtěla bych si s vámi povídat. Klidně mi můžete étericky odpovídat, myslím, že leccos už zachytím :-).

 

Nejprve ale dovolte, abych vám představila dvě nejnovější Kryonovy Knihy. Opravdu se povedly.

Také tu mám dva články ode mne - ten první se jmenuje O dvojplamenech. A ten druhý nese název Pár slov než nadejde rok 2016.

Pokud je vám Kryonova energie blízká - i kdyby jen tu a tam, zvu vás také k návštěvě Kryonova webu, kde jsou nyní k nahlédnutí opravdu silné a vydařené channelingy z Izraele z přelomu září a října tohoto roku. 

A úplně na závěr úryvek, který byl přijat v prosinci roku 2000, ale stále má mnoho co říci... Jmenuje se Oslavte zrození.

Naviděnou v třetím roce dle nového systému počítání a roce devítky dle starého letopočtu...

 

S láskou,

 

 

M.