MME: Ukončení bouře

11.03.2012 21:57

 

 

 

Drazí přátelé,

 

Byla jsem zaplavena zprávami lidí z Facebooku, kteří zoufale hledali prostředek, jak ukončit zmatek a „mrak temnoty“, který denně zažívali. Ačkoli je to pro některé intenzivnější než pro jiné, podstatné je, že energie roku 2012 jsou plné prudkých změn a je to vlastně „výcvikový tábor“. Vždy jsem rok 2012 viděla jako spirituální bod obratu pro nás - spíše než vzestup v oblaku dýmu – kdy naše vědomí dosáhne bodu „udělej či zemři“. Co tím myslím? Smrt, o které hovořím, je vnitřní pocit, že náš duch byl zdecimovaný do takové míry, že naše vůle žít zeslábne až k bodu, kdy nemáme energii pokračovat v hledání řešení a pocit, že to chceme vzdát se stává zdrcující a zbývá už jen jediná možnost.

 

Několikrát denně se mne ptají: „Jak jsi to udělala? Jak jsi se dostala ze svého temného místa?“ Popravdě – dostala jsem se k bodu, kde jsem cítila, že už zbývá jen „udělat nebo zemřít“. Uvědomila jsem si, že pokud chci něco jiného, musím začít dělat něco jinak. Nebylo to vůbec jednoduché. Vlastně to byla jedna z nejtěžších věcí, které jsem kdy udělala a stále na sobě denně pracuji. Musela jsem jednat podle svých rozhodnutí, vytrvat a trpělivě očekávat jiný výsledek. Ze začátku to bylo mučení, protože se zdálo, že je všechno ještě horší. Byla jsem v hluboké a temné depresi, ukončila jsem „Lightweaver“, skončila vztahy, začala se oddělovat od dramat ostatních lidí a začala jsem šplhat na novou horu. Domnívala jsem se, že jsem byla na správné trati, ačkoli začátek mé nové cesty pro mne nebyl snadný ani na okamžik. Zažívala jsem další utrpení, když to vypadalo, že se mi můj další projekt rozpadne před očima. A vztek ze zrady a podvodu, který jsem zažila, mne zanechal prázdnou a zlomenou. Nejúžasnější je, že když nastal poslední „zlomový okamžik“, věděla jsem hluboko uvnitř, že už bude dobře a že všechno, co jsem „ztratila/vzdala/obětovala“ bylo ve skutečnosti tím, o co jsem žádala – ztělesněné požehnání v přestrojení, které jsem v tu chvíli nedokázala plně vidět. Vše, co jsem věděla bylo, že musím jít dál, a to jsem také udělala. Ten poslední zlomový moment nastal v listopadu 2011. Od té doby je to jako by nový proud života, který jsem zvolila, ovládl a transformoval vše a já jsem v jednom z nejlepších bodů svého života. Zpětné ohlédnutí mi ukazuje, že to vše ani netrvalo tak dlouho, jak jsem myslela a že projekt, který vypadal, že se rozpadá, se ve skutečnosti přesunul na bezpečnější místo, aby mohl optimálně fungovat a nerozpadl se, jak jsem se obávala. Palace of Peace (Palác míru – název projektu, pozn. MK) se poprvé „nadechl“ 11:11:11 a pokračuje v růstu a rozvoji. Vše, co ztělesňovalo starou energii, jsem se rozhodla nechat za sebou – a ono to bylo kompletně odebráno z mého života nebo se proměnilo se mnou.


Tento proces vyžadoval denní čištění prostřednictvím práce na sobě – čistila jsem svůj přístup, vztek, rozhořčení a strach. V průběhu této doby jsme Samantha (můj OA – Osobní Anděl) a já zpracovaly mnoho učení Kuthumiho-Agrippy a Marie Magdalény, které jsem po léta channellovala, roztřídily jsme je a vložily je do formátu nového minikurzu, který je k dispozici na mém webu. Tato činnost velmi přispěla k mé změně a léčení, protože jsem musela znovu zpracovat energie uvnitř sebe samé a přijmout tato učení novým způsobem a na hlubší úrovni. Dovolte, abych znovu zdůraznila, že to nebylo snadné. Mnohokrát jsem to chtěla vzdát, ale nakonec se to vše vyplatilo. Ukázalo se, že s dostatečně silnou vůlí a touhou změnit drama, se to nakonec povede. Já jsem důkaz! Došla jsem od sebevražedných sklonů, naštvání, dotčenosti, desorientace a deprese až k místu, kde jsem šťastná. Mám toho tolik, za co můžu být vděčná, a věci, o kterých jsem si myslela, že nebudu smět nikdy zažít jsou nyní součástí mé reality – konkrétně vztah, který mám se svým životním partnerem, mé děti zrcadlící mé vlastní štěstí a za obojí jsem více než vděčná. Neexistují slova, kterými bych mohla popsat, co jsem objevila pod našimi minulými zraněními. Když jsme ochotní stát se zranitelnými a hluboce se do toho ponořit – bojíme se, ale i tak se do toho pustíme – pak jsme obohaceni výsledným větším pochopením toho, co mnoho učení slibovalo.


Kromě toho, že jsem se obklopila lidmi, kterým jsem mohla důvěřovat, channellovala jsem materiál ve spojení se Starověkou Astrologií a objevila sílu, která je v tomto nástroji, jež zalévá světlem každé oblasti změny, které jsem zažívala. Používala jsem astrologii jako návod jak oslovit to, co jsem potřebovala, abych se mohla povznést nad omezující vzory. Musela jsem se tím poctivě propracovat – nebyly žádné zkratky. Bylo (a vždy je) na mně, abych jednala podle svých voleb. Jsem nyní více v míru sama se sebou a s životem než jsem kdy byla. Proto bych vás chtěla povzbudit ve víře, že to dokážete.

 

(Následuje seznam channellingů, které Michelle nabízí na svých stránkách jako pomoc v těchto časech.)


Věřím, že vše, co jsem vám navrhla vám otevře bránu do další úrovně vašeho léčení, jak se to stalo mně. Vím, co to stojí – povznést se nad staré, abych mohla obejmout nové. A také vím, že se to může povést.


Se spoustou lásky,

 

Michelle

 

 

Zdroj: Michelle Manders (Eloff) – https://www.palaceofpeace.net/ - Newsletter z 02.03.2012

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Marie Kuchařová (https://www.posvatnesrdce.cz/). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.