Michelle Manders (Eloff) - Vánoční pozdravy (aktuální energie, příprava na leden a dále)

26.12.2011 21:12

 

 

Drazí přátelé,

 

 

Teď, když ani Merkur ani Jupiter již nejsou v retrográdním pohybu, můžeme si konečně s úlevou vydechnout. Možná jste se cítili lehčeji už od 14. prosince, kdy se Merkur obracel k pohybu v před a další úleva přišla o Vánocích, kdy se dopředu vydal i Jupiter. Nyní tedy máme milou příležitost začít nový rok osvěžení, s čistým štítem a ve volně plynoucí energii. Na podporu tohoto Marie Magdalena channellovala poselství pro nový rok a nabízí určitou „strukturu“ toho, s čím můžete v příštím roce pracovat jako dodatek toho, na co se chcete v příštím roce koncentrovat (channelling 1:1 – ke stažení na https://www.palaceofpeace.net/ – placený).

 

Doporučuji vám, abyste toto období plně využili, protože nebude trvat dlouho. Od 24. ledna 2012 bude retrográdní Mars v konstelaci s Pannou. Předtím však máte první 12 dní měsíce ledna na to, abyste se připravili na následující rok. Těchto 12 dní reprezentuje 12 měsíců a pokud se v tomto období zaměříte na své cíle, budete ve výhodě, protože se vědomě připojíte k energiím, které vás budou ovlivňovat v následujících měsících. 1. leden tedy reprezentuje leden, 2. leden únor, 3. leden březen atd.

 

To je výborné cvičení, protože speciálně v roce 2012 budou přicházet velké energetické výzvy jako výsledek intenzivních kosmických vlivů a ty nás budou ovlivňovat velkým počtem retrográdních pohybů. Napíšu o nich víc až nastanou, ale nyní bych vás chtěla podpořit, abyste se připravili jak nejlépe dovedete. Jak jsem již doporučovala, může vám v tom pomoci i výše uvedený channelling Marie Magdaleny.

 

Nenechte se deprimovat myšlenkou na tyto výzvy. Místo toho se soustřeďte na to, že můžete tyto výzvy transformovat do dynamických příležitostí masivního růstu a léčení, o kterém ve skutečnosti rok 2012 je. Doporučuji vám přečíst si přepis poselství 12:12 Universal Solstice (opět placený, k dispozici u Michelle na webu v angličtině), pokud jste tak již neučinili, protože je zde mnoho informací o tom, co můžeme v roce 2012 očekávat a jak se těmto výzvám postavit.

 

Osobně jsem zjistila, že se v průběhu minulých 3 let (a zejména v tomto roce) moje „výzvy“ zvýšily a zintenzivněly a byly dny, kdy jsem se chtěla stočit do klubíčka, zůstat pod peřinou a zapomenout, že svět existuje. Intenzita toho všeho ve mně často zanechala velmi negativní pocity a byla jsem přehlcena. Byla jsem rozčarovaná záležitostmi, které mnou dennodenně smýkaly a ptala jsem se sama sebe, jestli jsem úplně mimo původní plán nebo jestli jsem trestaná za nějaké zapomenuté přečiny! Vím, že to tak není, ale přese všechno jsme lidé a tohle jsou věci, na které musíme být připraveni – prostě to tak někdy cítíme, když jde „do tuhého“. Důležité je, jestli zůstaneme negativní nebo ne.

 

Moje studium Středověké Astrologie mi nesmírně pomohlo lépe porozumět tomu co a proč se děje, ale samozřejmě to nezastavilo to, co se mělo stát. Dalo mi to však možnost pochopit smysl a přenést se přes tyto výzvy rychleji, místo abych uvízla v pocitech zlosti, viny, bolesti a frustrace. Všechny mé výzvy mi odhalily, že nejsem vždycky ta „špatná“, ale že když zažívám něco bolestivého, není to trest. Spíše příležitost, ze které se mohu poučit a posunout se vpřed díky volbě dělat věci jinak. Jedna z mých hlavních lekcí byla o tom, jak Nedůvěřovat. Zní to divně? No, zjistila jsem, že ne každý vidí svět skrze stejně důvěřivé idealistické oči jako já a tato SCHOPNOST ROZLIŠENÍ je životně důležitá – stejně jako DůVĚRA V MOU INTUICI. Myslela jsem, že když budu ctít všechno, co cítím a vnímám, tak se věci vyvinou jinak, ale ono to tak nebylo. Nyní mohu prohlásit, že už VÍM, co mi mé vnitřní pocity (v oblasti žaludku) napovídají a co jejich ignorování znamená. Učební lekci!

 

Tyto druhy výzev mne vedou k dotazům na mnoho oblastí života a na to, o čem tedy je následující Duchovní Cesta, když je plná překážek a výzev a zcela jasně je tím náročnější čím víc se jí oddávám, místo aby byla lehčí! Díky informacím z mých channellingů jsem si uvědomila, že se vše zintenzivňuje proto, že témata, kterých se dotýkáme, do kterých vstupujeme a kterými se zabýváme, jsou stále hlubší. Všechno se zrychlilo a pokud budeme i nadále katalyzátory léčení a změny, pak jsme určeni jimi být a máme vést příkladem – proto se teď musíme dostat na úplné dno té mizérie (pozn.př.: Michelle použila peprnější slovo – „sr….“J) a vyřešit to. Říkám tomu „zkušenost z bitevního pole“. Tím, že sami pracujeme s vlastními záležitostmi, objevujeme nástroje na jejich překonání tzv. z první ruky. Zároveň přesně víme, co to obnáší, pokud se přes ně dostáváme – proto jako vůdci života nenabízíme jednoduše „ústní službu“, ale spíše hovoříme, vedeme a podporujeme na základě vlastní zkušenosti. To přispívá k posílení vyzařování soucitu v situaci, kdy jsme v pozici asistenta a průvodce druhých, kteří hledají stejnou hloubku osvobození duše.

 

Vyzývám vás tedy, abyste pokračovali v hledání úplného osvobození duše a nevzdávali to, když se věci stávají skutečně těžkými. Pokud se budeme skrývat před výzvami, pak nikdy neodejdou. Je tedy lepší čelit jim teď, přenést se přes ně a skoncovat s nimi. Konečně – čeho chceme dosáhnout? Pokud je vaší odpovědí sebemistrovství, pak si můžete zvolit, že budete pokračovat v růstu spolu s proudem života, začnete čerpat z perel moudrost a odvahy, které máte ukryté v sobě a dosáhnete cíle. Není jiná cesta. Moje osobní zkušenosti a talenty, které jsem si do tohoto života přinesla mne motivují k tomu, abych pokračovala, protože miluji pomáhání lidem, aby dosáhli stejné úrovně osvobození a odlehčení, jaké zažívám pokaždé, když ovládnu určitou oblast. Tak to nevzdávejte. Přísahám, že nejste sami!

 

Sdílela jsem s vámi kousek svého příběhu, protože chci, abyste věděli, že si umím představit, jak se občas cítíte a že vám mohu nabídnout podporu, která přichází z místa soucitu a pochopení. Moje podpora je nabízena skrze to, co vytvářím a prezentují v Paláci Míru (Palace of Peace) i v rámci jiných programů – jako je třeba Facebook. Ačkoli se naše příběhy mohou lišit, uvnitř se většinou cítíme stejně, tak se ke mně připojte na této cestě, protože spolu můžeme vytvořit změnu sami pro sebe i pro ostatní.

 

Mnoho lásky, Michelle

 

 

Zdroj: https://www.palaceofpeace.net/

 

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky přeložila Marie Kuchařová (https://www.posvatnesrdce.cz/). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem a to za podmínky, že u reprodukovaného celku bude připojeno celé znění této “Poznámky” včetně aktivního odkazu na výše uvedené webové stránky. Děkuji za pochopení a respektování této podmínky. Kéž vám tento překlad pomůže při dalších krocích na vaší cestě.