Matka Země na několik způsobů

21.08.2010 19:45

Páni, to už uběhlo 10 dní od posledního příspěvku? Ale já nezahálím, intenzivně studuji – jů, teď jsem si vzpomněla na úryvek z filmu – nebo možná spíš z nějaké hodně staré reklamy „nevytahuju se – rostu“. No, tak asi tak :-). Dnes mám opět několik příspěvků:

1) Nejprve se chci vrátit k tématu Vztah a „obětování“ Gaie – viz Povídání.

2) Po dlouhé době mám opět i něco do Příběhů pro duši a srdce. Je a není to takový „vtípek“ k věci. (Zrovna nedávno jsem dostala za úkol vyplít záhony a notně jsem u toho „brblala“, kdo nám dal právo říct o jakékoli rostlině, že je to plevel. A proč má růže větší právo na to být na záhonu než třeba pampeliška nebo pomněnka a nebo i ten bodlák...) Tenhle příspěvek jsem si „půjčila“ od Mirky Smolenové z www.kapkarosy.webnode.cz. Mimochodem, u Mirky najdete spoustu zajímavých článků, rad a tipů. Dala bych jich sem víc, ale to bych jí ty stránky skoro zkopírovala a to zas nechci. Tak jukněte sami. Jo a ještě něco vám o Mirce řeknu. Je důkazem, že se svými radami řídí a že opravdu fungují. Když jsme se potkaly na jednom semináři, jednak jsem si myslela, že je nám tak stejně a hlavně jsem si říkala, že nejspíš právě vstala, dala si osvěžující koupel, vklouzla do šatů a přesunula se tak 2 ulice taxíkem. Pak jsem zjistila, že má už dost velké děti, že vstávala ve 3 nebo ve 4 hodiny ráno (už nevím) a jela z Olomouce vlakem a pak přes půl Prahy metrem. No vidíte a při tom působila tak osvěžujícím a jiskřivým dojmem – no, jako kapka rosy :-).

3) A abych vám předala kousek své střídavě jiskřivé, bublající a „vrnící“ dobré nálady a abych završila dnešní sérii - přidala jsem i něco pro Pohlazení.