Mariam a Jeshua 2012

22.07.2012 18:45

 

 

 

Dnes bych chtěla odpovědět na otázky, které pod jménem Marie napsala jedna čtenářka do složky Otázek. Vlastně jsem tytéž dotazy dostala už několikrát - a dost možná, že byly od stejné příznivkyně :-D. Nevadí, i tak odpovím, protože mám pocit, že to tak trochu „dlužím“. „Mohla byste prosím napsat něco více o J a M o těch dvou... jak jsou nyní na tom, jak to cítíte vy... o kvantové Bohyni a Bohu...jsou také myšleni oni?“

 

Vezmu to trochu oklikou. Kdysi jsem cítila hlasité volání vydat se po jejich stopě – tedy po stopě jejich příběhu. Přijít na to, jak to opravdu bylo. Zkoušela jsem se napojit „channellingem“, přečetla jsem poměrně dost knížek, shlédla spoustu videí, ptala se mnoha lidí. To první se mi tehdy nepovedlo a to ostatní mě neuspokojilo. Co člověk – to názor a jedna verze (a mnohdy i spousta důkazů). S některými jsem souzněla více, s jinými méně. Každopádně, cokoli jsem shlédla či vyslechla, ve mně vyvolalo ještě více otázek či větší pocit neuspokojení a neúplnosti… To všechno ale skončilo před rokem – na svátek Marie Magdaleny. I tak jsem občas ještě něco shlédla či vyslechla, ale už to šlo nějak mimo. Nebylo to prostě najednou důležité. Snad to bylo tím, že v ten den se ve mně připravoval nový život (ještě ve formě vajíčka připraveného na startovní čáře, že se co nevidět skutálí…). Možná ve mně můj syn i v tomto ohledu probudil nové poznání. Pocit známého. Pocit, že už se to všechno usadilo uvnitř a že není třeba dál hledat… Možná to byl dar MM. Nesmírně ráda se procházím místy, kudy kráčeli a doufám, že jich navštívím ještě víc. Nemám ale touhu dál hledat. Vnitřně jsem už nalezla. Spíš mě baví vyprovokovávat v tomto ohledu nové otázky. Ne už ale pro mě…

 

No a jak je to s nimi teď? Na to je podobná odpověď. Nezáleží na tom, co řeknu či napíšu. Stejně vám to nepřinese pocit naprosté úplnosti a správnosti. Tu se nikde venku nedozvíte. Buď to v sobě najednou ucítíte – třeba časem nebo hned – a nebo to prostě ani nepotřebujete vědět. Váš život tím přeci na smyslu neztratí, že ne? Koneckonců – ptala jsem se Jeshuy a když to nechce vyjádřit on, proč bych měla já? Ani Kryon, ani Adamus Saint Germain ani jiní Mistři na toto neodpovídají. Nepodávají ani informace o tom, jak to bylo tehdy, natož teď. Nanejvýše upřesní některé jednotlivé události či některá učení – ne však podrobnosti o jejich životě. A ani oni sami (Jeshua a Mariam) v podobě channellovaných bytostí to neříkají. Ne, pokud jde skutečně o jejich channelling. Jistě najdete mnoho odpovědí, ale většina z nich nikam nevede, pouze odvádějí z cesty…

 

No a jak to nyní vnímám s Kvantovým Bohem a Bohyní? Ano, myslela jsem si, že jde především o ně dva. Teď už ale vím (cítím), že jde o čistou esenci Boha a Bohyně v podobě, v jaké zde ještě nebyli. Tato esence nyní přišla na tuto planetu a čeká na to, až ji postupně přijmeme. My všichni. Nebo alespoň ti, kteří chtějí a kteří sem pro to přišli. Kvantová Bohyně a Kvantový Bůh jsou vnější energie, které čekají na ukotvení a zároveň to někde hluboko v nás už dávno je a vždycky bylo – ačkoli neprojevené. Asi to není příliš srozumitelné, ale snad cítíte, co tím chci říct. Možná tuto esenci někdo přišel přijmout jako první a mohou to být zrovna oni dva, nejsou to však jen oni. A vlastně – vždyť kousek z nich neseme v sobě my všichni – všichni jsme spojeni v Jediný Celek. Tak proč se od toho oddělovat? My všechny jsme – větší či menší částí – Marie Magdaleny a ve všech mužích je kousek Jeshuy. Někteří je mají i ve svém DNA a jiní třeba „jen“ v srdci. Nic z toho není míň či víc.

 

A co to vlastně je Kvantový Bůh a Kvantová Bohyně? Tuším, že Michelle Manders Eloff to kdysi vysvětlovala v jednom z channellingů, ale pravda je, že žádný popis to úplně nevysvětlí. Jděte na chvíli ven nebo někam, kde je vám hodně dobře a kde máte klid, posaďte se či položte, nadechněte se a nechte to do sebe vstoupit. Otevřete se tomu a poznáte to.

 

Vím, že tato odpověď mnoho neříká a přesto mám pocit, že říkám vše, co slovy říci jde. Takhle to prostě vnímám a cítím – upřímně a z celého srdce. Snad to i vám pomůže k nalezení Pravdy. Té vaší i té „jejich“ – a že se stanou Jednou Úplnou.

 

Ze Srdce,

 

 

M.

 

 

Pro www.posvatnesrdce.cz napsala Marie Kuchařová.