Mandalárium

14.05.2011 21:10

Když jsem se prvně setkala s mandalami, řekla jsem se "Hm, pěkný" a šla jsem dál. Netušila jsem ještě, jak moc z blízka se s nimi seznámím. Nadchly mne natolik, že jsem si dokonce pořídila dvě takové knížečky s předtištěnými vzory, které teď vybarvuji. Jedna se jmenuje Mandaly hojnosti a druhá Vybarvujeme mandaly (nakladatelství Bhakti) a jsou opravdu úžasné. Jednak vykonají svou "práci", ale hlavně se u toho skvěle bavím a uvolním. No a naprosto dokonale se soustředím na přítomný okamžik... a o to přeci jde, že?

 

A také bych vás seznámila s ženami, které se kreslení mandal věnují profesionálně a můžu je doporučit, protože s jejich mandalami mám osobní zkušenost. Uvedu je v tom pořadí, jak jsem se s nimi seznámila. (Jen doufám, že jsem na někoho nezapomněla. Kdyby ano, přihlašte se.)

 

1) www.mandalysposelstvim.cz - Lenka Chudějová kreslí nádherné mandaly (a to i v "pozitivu" a "negativu" a na požádání je posílá na pevném podkladu, takže si je můžete i zavěsit na zeď jako obrázek). K těmto mandalká jí přicházejí i poselství ve veršované podobě. Já osobně od ní mám 3 osobní mandaly, kalendář na rok 2011 a také mandalu partnerskou. Všechny doporučuji, jsou naprosto dokonalé. Své osobní mandaly jsem tu již zveřejnila a ty z kalendáře přidávám pravidelně, takže tady je ukázka té partnerské... (pro mne a Ahmeda):

/album/a96/partnerska-m-a-jpg/ /album/a96/partnerska-m-a-negativ-jpg/

 

Vejdi a přines mi kousek teď nebe,

dovol ať miluji více než sebe,

dovol ať praskají mříže mých trápení,

uvolni okovy v nichž schovám trápení.

 

Proveď mě dotyky mou vlastní branou,

za kterou jsem šťastná, v nich srdce planou,

v nich zpívají ptáci píseň tak skvělou,

v nich nachází sebe, úplnou, celou.

 

V nichž není už strádání, není už bída,

kde jenom důvěra, s láskou se střídá,

a snoubí se na věky v poháru života,

kde prochází světlo, kde byla temnota.

 

Přijmi má ústa a vrať jim teď vášeň,

až mohou tě líbat, ať nejsou jen pro sen,

ať pozvednu srdce, ať vysoko letí,

ať vrátí se na zem, všechny mé děti.

 

Ať vezmu je do dlaní a přivedu zpět,

ať mohou se vrátit na tento svět,

ať pod křídly bezpeční mohu je chránit,

ať tvými doteky mohu je hladit.

 

Ať ve víru dní, jež tak rychle plynou,

nehledám cestu, nesprávnou, jinou.

Ať mohu tě provázet oddaně znova,

a jít tvojí cestou, slyšet tvá slova.

 

Až utichne vášeň a nastane klid,

chci zůstat s Tebou, chci prostě jen být.

A u srdce nosit tě s důvěrou stále,

a milovat dál Tě, jak země krále.

 

A věřit v tvou moudrost i v lásku, pokoru,

a v tvou vlastní esenci v posvátném prostoru.

V posvátném svazku, v posvátném spojení,

které když přijde, vše kolem promění…


2) www.domus-solaris.cz - Eva Butzke nakreslila mandalu Marie Magdaléna, kterou jsem kdysi měla v záhlaví těchto stránek. Má ale v nabídce i mnoho jiných, stejně krásných. Tady je pro připomenutí ta magdalenská:

Marie Magdaléna

a pak ještě jedna s názvem Miluji, kterou mi Eva poslala v podobě PFka i s naprosto trefným textem:

Miluji - mandala

 

Čistá láska bez podmínek je snem, za kterým je dobré jít, ale není dobré na ní bezpodmínečně trvat. Láska má hodně podob a v různých podmínkách se může projevovat různě. Čistá láska potřebuje ČISTÉ SRDCE...

3) https://cestakduze.webnode.cz - Světluška kreslí mandaly osobní i pro radost a také pořádá kurzy kreslení mandal. Se mnou její mandala Cesta za láskou cestovala do Egypta - no a "docestovala" jsem k ní správně... :-)). Už jsem jí zde jednou zveřejňovala (koncem února v sekci Probouzení) i s krásným povídáním, ale tady je pro připomenutí:

/album/mandaly-pro-radost/kopie-cesta-za-laskou-1-jpg2/

4) https://lecivemandaly.blog.cz/ - Sofie Soňa Klváčová kreslí nádherné osobní a andělské léčivé mandaly - u těch si navíc můžete vybrat i barevné ladění, které vám bude více vyhovovat. Také do mandal začala přidávat stopové prvky. Já od ní dostala jako poděkování Anděla spirituální síly a realizace a musím říct, že "naživo" tato mandala funguje úplně úžasně. Jak jsem jí napsala: "Opřela jsem si tu mandalu na stolku o kalendář a kouká na mě celé odpoledne a dohlíží, abych pěkně pracovala a nezapomínala být napojená a zároveň uzemněná. Netušila jsem, že bude fungovat trochu jako "dozorce", ale líbí se mi to. Asi jsem to potřebovala."

Anděl spirituální síly a realizace 3

 

Mandalky sice fungují i vytištěné z počítače, ale s tím, jakou mají sílu ve správné podobě (poslané poštou) se to vůbec nedá srovnat...

 

Snad se vám líbily stejně jako mně.

 

 

Pro www.posvatnesrdce.cz Marie Kuchařová