Létat, ale neulítnout

08.10.2014 23:44

  

 

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

před chvílí jsem na FB našla něco, co mě přimělo napsat tento kratičký článek. Píšu ho rovnou sem a tak jak přichází, tak prosím omluvte, pokud v něm budou chyby, překlepy nebo sloh nebude úplně v pořádku.

 

Také někdy míváte tzv. "lítací sny"? Také občas zatoužíte vznést se a letět? Já ano. V těch snech se trošičku bojím, ale je to krásné. No, vlastně jsem si to i vyzkoušela "v reálu". To létání mělo trochu jinou formu než opravdové vznášení těla nad zemí. Měla jsem kdysi období, kdy jsem měla pocit, že táhnu obrovské závaží a že nechodím po zemi, ale že se brodím tak metr v hlíně pod povrchem. A pak jsem se začala věnovat duchovnu a bylo mi čím dál líp. Prodělala jsem i krásné energetické masáže, díky kterým jsem se toho "závaží" zbavila. A najednou mi bylo lehko. Jenže jak jsem byla zvyklá na tu zátěž, tak jsem se opravdu vznášela - mé energetické tělo ne a ne dosednout do toho fyzického... Ale časem to přešlo a vše si sedlo na své místo. I tak to bylo hezké období a i když jsem byla neuzemněná a necítila jsem se ani zdaleka tak celistvě jako teď, stejně na to ráda vzpomínám a myslím, že by si to každý měl vyzkoušet. Už jen pro tu zkušenost.

 

Pak jsem měla ale také zkušenost s naprostým "ulítnutím". Věřte mi, je to velmi snadné. Jednou jsem to viděla u jednoho člověka na vlastní oči a bylo to opravdu hodně závažné. Dostával se z toho minimálně několik měsíců a vlastně to ještě dobře dopadlo. A nyní vidím příznaky (dle toho, co publikuje) ještě u jedné ženy. Jedno egyptské příšloví říká: "S čím se setkáš jednou, nemusí se už nikdy opakovat. S čím se však setkáš dvakrát, to tě potká i potřetí." Přesto bych tomu ráda předešla. Je to opravdu nepěkný zážitek. Také se mi to stalo. A vlastně i ty ženy, které byly obětmi toho tzv. "gurua Járy" to prožily. Četla jsem poznámky od lidí, kteří komentovali je. Dost lidí si myslí, že byly blbé. Já si to nemyslím. Také se mi stalo, že jsem se nechala "strhnout". A věřte, že je to velmi snadné. Poučila jsem se. Může se stát, že se zúčastníte semináře nebo jiného setkání, které vypadá zprvu úžasně. Bavíte se, přednášející mluví o věcech, které jsou vám blízké, ostatní se tváří taky spokojeně a tak polevíte. A v tu chvíli to začne nenápadně měnit směr. A pokud daný člověk nemá úplně fér úmysly nebo je prostě jen nevyrovnaný a labilní, a vy také nejste úplně stoprocentně v rovnováze, snadno se to zvrtne. Jste pak jako v tranzu a můžete říkat a dělat věci, které jsou minimálně neobvyklé, nebo mu dovolíte, aby vám v danou chvíli "vymýval mozek" nebo jinak ublížil. Neříkám to, abych vás strašila, ale myslím, že je načase pojmenovat i takové věci.

Zkusím dát dohromady pár zásad, které vám dovolí "létat", ale neulítnout...

1) Hned ta první by vlastně úplně stačila. Buďte v rovnováze. Naprosté rovnováze. Pokud u vás dochází například k výměně průvodců nebo jiným proměnám, nejste úplně "fit" (zdravotně, fyzicky, psychicky... prostě jakkoli), pak se V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ neúčastněte žádného podobného setkání ani společné meditace. Meditujte jen v soukromí a spojujte se při tom jen se svými "částmi" (Vyšším Já, Duší, esencí, průvodci...) s Bohem a Gaiou. A jen proto, abyste se dostali do rovnováhy a možná požádali o radu. Neřešte v tu chvíli ani celosvětové konflikty, nechannelujte, nespojujte se telepaticky. 
2) Pokud jste poměrně vyrovnaní, ale necítíte se být plně ve své síle, ve svém světle, tak pozorujte, co se ve vás děje. Může jít o nečekané emoce, reakce vašeho těla (nevolnost, bolest břicha nebo hlavy, tik...) nebo bleskové intuitivní myšlenky. Pokud se něco takového objeví, nepotlačujte to. Někdo nad tím občas mávne rukou a sám sebe přesvědčí, že to nic není, nebo že je to projev strachu a ega (nebo si to nechá namluvit falešným guruem nebo dalšími účastníky). A pak si "drbe hlavu".

3) Když se účastníte akce, kde bude sebevětší celebrita, raději nevypínejte selský rozum ani při meditaci. Nebo napoprvé vůbec nemeditujte. Uvolněte se a naslouchejte raději své vlastní intuici.

4) Věnujte pozornost tomu, jestli daná osoba říká věci pravdivé a ověřitelné nebo jestli je to jen a jen fantazie a věci, které nelze fyzicky dokázat. 

5) Pokud už meditujete nebo posloucháte channeling, vaše emoce jsou velmi důležité. Mělo by vám být velmi příjemně, měli byste cítit klid, příjemné teplo a čistou lásku. Pokud se rozvzlykáte, mělo by to být jen úlevou, případně štěstím ze znovuspojení s "domovem". Jakmile je přítomný strach, nejistota nebo evidentní manipulace, pořádně se uzemněte, proveďte svůj očišťovací rituál, dostaňte se do rovnováhy a při první příležitosti odejděte.

Kdyby se vám přeci jen stalo, že někdy ulítnete, nevyčítejte si to. Poučte se, dostaňte se z toho (případně požádejte o pomoc) a jděte dál. Moudřejší a silnější, ale nikoli nešťastnější. Prostě buďte příště opatrnější (nikoli nedůvěřiví) a uzemněnější... občasné létání dovoleno ;-). Není na něm nic špatného. Vždyť každý přeci svým způsobem létá, když je šťastný a zamilovaný. Láska a skutečné vnitřní štěstí nás spojuje s naší podstatou, s Bohem a vším, co je. A to je ta nejvyšší možná spiritualita! :-) Ale létat se dá i s nohama na zemi, prátelé. Ten dotek pak tu nádheru ještě víc umocňuje...

 

Krásný let a lehkou, roztančenou, ale zároveň pevnou a jistou chůzi!

 

S láskou,

 

 

M.