L.G. - poselství pro rok 2010

25.08.2010 22:55

Chcete další příklad toho, že všichni jsme Jedno? Toho, jak se daří vzájemná spolupráce? Fajn, tady je. Přesně 08.07.2010 v 17:10 (ale mám pocit, že od té doby uběhlo už několik měsíců – ach, jak to letí) mi přišel od mojí moudré sestry (grácie Aglaii) mail s Poselstvím od Little Grandmother – tedy se 7 z 10 částí (a ten prý dostala od dalších neméně moudrých přátel). Naprosto mě nadchlo. Teď se mi znova připomnělo – část jsem opět našla u mé oblíbené múzy Mirky Smolenové (www.kapkarosy.webnode.cz). Opět mne uchvátilo, ale zase nebylo komplet. Chvíli jsem váhala (teda moje mysl váhala), jestli to nebude vypadat, že moc „opisuju“, ale pak jsem si řekla, že o mně tady nejde. Je to důležitá zpráva a měla by se dostat k co nejvíce z nás. Aby jsme ji mohli "aplikovat" do našeho Jednoho Vědomí - Jedné Bytosti. Tak jsem zapátrala a dohledala jsem zbytek. Chvíli to trvalo, ale našla jsem komplet verzi na www.haku.inovativ.sk/filozofia-a-nabozenstvo. A víte co? V té původní verzi chyběly 3 části a víte co v podstatě obsahují? Více méně to, co říká Celestinské proroctví (které mi včera v mailu připomněla jiná milá duše). A o tom, jak jsem se s jednotlivými částmi průběžně „potkávala“ bych mohla pokračovat do nekonečna... Prostě věci stále častěji zapadají do sebe. Little Grandmother je velmi moudrá žena a toto poselství rozhodně stojí za přečtení. Spojila jsem všechny tři „zdroje“, doplnila jsem je o několik obrázků a poznámek.

Mimochodem, všimněte si, že to vše vlastně „navazuje“ na spoustu dalších Proroctví a channelingů – viz Kryon, Solara, již zmíněné Celestinské proroctví a mnoho a mnoho dalších. Také se dotýká učení např. Jeshuy a Mariam, ale i mnoha dalších - ovšem o tom už bude nejspíš některý z mých dalších článků – velmi intenzivně to nyní „pracuje“, ale chce to čas. A také to musím víc „uvolnit“. Příliš jsem do toho šla myslí a tak se to trochu „zadrhlo“. No a to jsem zase zpátky u Poselství Little Grandmother.

Snažím se (trochu kostrbatě) říct, že věci se mění naprosto úžasným způsobem a stále rychleji a že Bůh (Všechno-co-je) a všechny bytosti, které jsou s námi spojené se nám snaží všemi možnými způsoby pomáhat a ukazovat cestu. Tak aby se zprávy dostaly k co nejvíce z nás. Takže tady to je – čeká nás spoustu krásných věcí, tak si o nich něco přečtěme...


Little Grandmother I.doc (3,2 MB)

Little Grandmother II.doc (80,5 kB)