Kryonovi channeleři

30.12.2012 14:00

 

Před časem jsem překládala sérii Otázek a odpovědí a jedna z nich - Kryonovi channeleři - mne inspirovala k tomu, abych vám představila jednotlivé Kryonovy channelery "v akci". Tedy alespoň ty, jejichž channelingy se objevují i v Čechách. Jak poznáte, že je zdroj "čistý" a oficiálně vybraný, si můžete přečíst pod výše uvedeným odkazem. A nebo prostě jen naslouchejte srdcem... Pro každého muže být "pravdivé" něco jiného. Já nyní přiložím odkaz na pár videí, která myslím stojí za shlédnutí. Jen ještě připomínám, že jsme v současné době vyzýváni k tomu, abychom se sami propojovali s touto energií a získávali tak informace "na přímo". A úplně nejlepší je "channelovat" své vlastní Vyšší (vnitřní) Já, Božský Zdroj ve svém nitru :-). A teď už zmíněná videa:

 

V Čechách můžete najít channelingy pod označením Kryon (a také Lady Gaia a Ashtara Sheran) od Markéty Selinijany Stejskalové. Bohužel její videochanneling jsem nikde nenašla, pouze upoutávku na knihu Kryon - Najdi cestu k sobě. Její stránky jsou www.zemeandelu.cz.

 

Dalším zdrojem je německá channelerka Barbara Bessen - ta channeluje také např. Saint Germaina a Mistra Ježíše. Její channelingy moc krásně překládá Jana S. a ta také slíbila, že vytvoří samostatný web, kam umístí všechny tyto channelingy, takže je budete mít k dispozici přehledně a kompletně. Jak Barbara channeluje (v přítomnosti Leea) Kryona se můžete podívat zde.

 

No a do třetice tedy můj oblíbený - Lee Carroll. Od něj přikládám hned dvě videa. První nejlépe odpovídá záznamům (pouze nahrávky), které máme obvykle k dispozici při překladech. Je to záznam z 21.1.2012 v Buenos Aires. No a druhé video přikládám hlavně proto, že je to opravdu mimořádný zážitek. Na něm je vidět channeling i další německé channelerky (krátce cca v 1:36) - Sabine Sangitar, Lee Carrolla (kolem 5:00) a také mimořádnou atmosféru celého festivalu. Leeovy channelingy budou nyní k dispozici již jen na www.kryon.webnode.cz. Já se s ním s nostalgií a velkým díky na Posvátném Srdci loučím... ale nebojte, odkazy na něj budu přidávat i nadále.

 

No a na rozloučenou tedy ještě jednu závěrečnou píseň - je to tatáž jako v posledním zmiňovaném videu a jmenuje se Lemurian Home Coming - Lemuřan se vrací domů...

 

Pro www.posvatnesrdce.cz Marie Kuchařová