Kdo tvoří Sacred Heart

16.10.2010 12:59

Tak tenhle článek (nebo články, ještě nevím, jak moc se to „zvrhne“) vznikal (y) tak dva měsíce. Nejdřív jsem měla pocit, že mám ještě počkat, pak už jsem cítila, že už vím, jak to bude, jenže zase jsem nestíhala, pak nebyl správný čas a tak pořád dokola. A teď najednou vím, že už čekat nemám. Nemůžu. Prostě to musí ven. Na světlo, na vzduch. Už je nejvyšší čas. Věci se mění a vyvíjí a možná, že za měsíc, za týden nebo za hodinu bych to napsala jinak, ale už prostě nemůžu čekat. Doplnit ho můžu vždycky, ale už se musí „narodit“. Tady a teď. Jsem v trochu zvláštním rozpoložení – s trochu melancholie, odevzdání, zároveň hluboce uvnitř a s nadějí a pokorou v srdci. A možná to je přesně ten pravý okamžik – tady a teď...

 

Kdo tvoří Sacred Heart

 

Ještě než se dostanu k tomu, co nás čeká v příštích týdnech, ráda bych nejdřív „pohovořila“ o spolupráci novým způsobem. Jak tak ve mně poslední dobou některá témata dozrávají, zjistila jsem, jak moc jsme propojeni. O něčem delší dobu přemýšlím a pak totéž slyším od dalších pěti lidí, jindy hledám odpověď sama v sobě a ona mi přijde odněkud „zvenku“. A jak jsme si stále blíž a blíž a opravdu začínáme tvořit nejen jako jednotlivci, ale i jako součást Jednoho Bytí, přestávám vnímat, které myšlenky jsou opravdu „moje“, které jsem si někde přečetla (ať už na nějakém serveru nebo v knize) nebo jsem o nich s někým hovořila. Ze začátku jsem se toho trochu lekala. Říkala jsem si, že když to teď napíšu, bude to vypadat, jakože jsem někoho vytunelovala...! Ale ne, tak to není. Vlastně ani není úplně podstatné, kdo kterou myšlenku vyslovil. Koneckonců, jsme všichni součástí jednoho celku. Jako buňky v těle. Každá má svou funkci, každá je jedinečná – některé jsou si „podobnější“, protože tvoří jeden orgán (teď myslím třeba ledviny nebo srdce) a některé jsou úplně jiné, ale teprve dohromady vytvoří jedno zdravé fungující tělo. A vlastně, když půjdeme úplně dopodrobna, tak každé slovo, myšlenka, nadechnutí je součástí Boha – Všeho-Co-Je a Bůh je zase součástí každého z nás. A vlastně i to, co „vymyslíme“ teď, jsme se mohli naučit od někoho jiného v jiném životě a naopak. Takže...

 

Přesto by bylo nefér vydávat cokoli na těchto stránkách za čistě můj výtvor. Je to i vaše dílo. Dílo nás všech. Ovlivňujete to už jen tím, že tyto stránky čtete. A ještě víc tím, že mi třeba napíšete nebo zavoláte. Takže ačkoli jsem pod Sacred Heart (Posvátným Srdcem) podepsaná já, berte to jako naše společné dílo. Snad se vám líbí. :-) Mám pocit, že příští týdny přinesou další změnu i sem. Zřejmě tyto stránky ještě víc otevřu a budeme je tvořit společně ještě intenzivněji, ale nechme to ještě dozrát.

 

Zatím bych ještě jednou poděkovala. Vám čtenářům, všem lidem, které potkávám, ať už jsou z jakéhokoli „D“ (3D, 5D, 7D...) a ať jsou na mě milí nebo mi „přinášejí lekce“ ;-). Úplně nejvíc ale svým přátelům, kteří měli a mají největší „vliv“ na můj vývoj a tudíž i na tyto stránky. Jejich seznam by byl dost dlouhý, ale snad mi odpustíte, když uvedu jen pět (ostatním posílám díky alespoň „étericky“). Teď to bude vypadat trochu jako na předávání Oscarů – znáte to, jak „vítězové“ vždycky děkují svým producentům, režisérovi a tak - ale rozhodně to nechci nijak zlehčovat. Naopak to myslím vážně upřímně. A ta jména uvádím záměrně zvlášť, protože už takhle jsem trošku „grafoman“ a představte si, kdybych u každé druhé věty psala s kým vším jsem o tom mluvila nebo kde všude jsem to četla... Takže tady jsou:

 

Jarka Křížová – www.projasneni.cz – neuvádím jí na prvním místě proto, že je to moje sestra (jak už jsem mnohokrát psala), ale proto, že ona byla první. Ona první mi pomohla otevřít oči a vidět svět. A i když občas máme pauzu, kdy se skoro nevidíme nebo třeba jedna druhé zazrcadlíme něco, co se nám úplně nelíbí, tak nakonec jsme, myslím, vždycky rády, že se máme. Kromě toho, že Jarka dělá naprosto úžasné masáže (fyzické i energetické) a taky vykládá karty, tak teď pořádá i poměrně dost zajímavých přednášek. Zrovna teď chystá nový projekt – kurz tarotu „Magie Druidů“. Byla jsem na takové první „ochutnávce“ a je to opravdu úžasné. A proto tu najdete mnoho z jejích myšlenek, poznámek a informací, které mne na jejím kurzu (i mimo něj) zaujaly. Pokud vás to láká, rozhodně jděte do toho. Není to jen o výkladu tarotu, ale o druidské moudrosti a věřte, že druidové toho měli (a mají) mnoho co nabídnout!!! Jarka vlastně taky :-). Abych nezapomněla, Jarka také chystá jednu Ukotvovací Skupinu a pomáhá nám s celkovou přípravou Vyšehradu i Ukotvování v ČR.

 

Chantée (Sylva Petrová) -  www.pruvodce-transformace.cz – u Chantée jsem letos absolvovala poměrně hodně kurzů a meditací a můžu říct, že ačkoli jsem byla z každé nadšená, tak každá další byla ještě lepší. Naprosto úžasný byl i její projekt Tanec Spojených Srdcí. I Chantée momentálně prochází dalším stupněm transformace a proto v současné době většinu projektů ukončila, ale zcela jistě chystá další a ještě lepší, takže se na ně už moc těším. Zatím alespoň pravidelně navštěvuji její stránky, které mi také hodně pomohly. Chantée je moc zajímavá bytost a doufám, že se znovu brzy setkáme.

 

Mirka Petrovičová - www.vnitrnibohyne.cz – její stránky jsem „navštěvovala“ už delší dobu a vždycky mi připadaly jako z nějakého úplně jiného a mnohem krásnějšího světa – a ony opravdu jsou z jiného světa – z Nové Země (a také z Mirčina úžasného srdce)!!! Ještě před dvěma měsíci by mě nenapadlo, že se s Mirkou někdy setkám nebo že dokonce do té Nové Země vstoupím. A vidíte, stalo se obojí. Obojí byl úžasný zážitek a jsem hrozně ráda, že Mirku „mám“. A nejen že jsme se setkaly, už jsem byla na dvou jejích překrásných meditacích, chystám se s ní a spoustou dalších úžasných lidí do Avalonu a ještě navíc s ní a s některými z vás chystáme společný projekt – Ukotvování 9. brány 11:11 v České republice!!! A je to vážně síla. Krásná a něžná síla. Všechno.

 

Martina Mangová – www.channeling.wbs.cz – tak na tyhle stránky chodím vždycky čerpat nové informace. Pokaždé, když potřebuji povzbudit nebo když mám pocit, že se „něco děje“ a zrovna to nedokážu úplně dozachytit – šup a už letím právě sem. A skoro vždycky tam najdu odpověď. Na tyto stránky přispívá svými překlady poměrně dost lidí a i to je dost zajímavé, protože většina z nich má spoustu dalších projektů a jistě i dost rodinných „povinností - radostí“ a přesto leckdy do noci překládají a překládají. Díky Martině jsem si dodala odvahu a pustila se taky do překládání a díky ní jsem „objevila“ i Kryona a hlavně Solaru – to mi Martina jen tak nenápadně nadhodila, co by tak bylo potřeba přeložit. Ani ve snu by mě tenkrát nenapadlo, jak moc se to „zvrtne“. Krásně zvrtne. Marti, díky.

 

Lenka S. – www.kruhysvetla.blog.cz – tak Lenča je pro mě něco jako „zjevení“. To jsem takhle jednou surfovala na channelingu.wbs a našla tam channeling od Boha a ten se jmenoval Nejste osamoceni. Naprosto mě nadchl a říkala jsem si, jak moc krásně je to přeložené. Jukla jsem, kdo to překládal, ale nechala jsem to být. V té době mi vycházelo v kartách „Někdo se s vámi chce spojit, přemýšlejte kdo by to mohl být a kontaktujte ho“. Ale to byla doba než mi došlo, že je to právě Lenka!!! Naštěstí se od ní překlady začaly „rojit“ a tak jsem neodolala, proklikla se k ní na stránky a pak jsem jí napsala. Teď už si ani nevzpomínám, jaké to bylo „před Lenkou“ (něco jako „před Kristem“) :-). Kromě toho, že je sama báječná, tak taky překládá úžasné věci – channellingy od archanděla Uriela (výborné) a hlavně to téma, po kterém všichni (nebo rozhodně většina) tak moc prahneme. Téma Dvojplamenů!!! Také sem některé z nich přidám – za odměnu. Už si ty Dvojplameny opravdu zasloužíme - někdo už se svým Dvojplamenem je a jistě by nám potvrdil, že je to naprosto nádherné a nepopsatelné, snad se k vám brzy připojíme i my.

 

No a samozřejmě – a rozhodně v neposlední řadě – moje VELIKÉ díky a uznání patří i všem ostatním bytostem – překrásné Matce Zemi, milujícímu Bohu, průvodcům, andělům, archandělům a prostě VŠEM. Nedá mi to. Sice jsem odpůrcem takového toho říkání koho mám nebo nemám radši (mám ráda všechny), ale přeci jen bych ráda poděkovala svému andělu strážnému a taky mému milovanému (snad mohu říct příteli) archandělu Michaelovi.

 

Co jen bych si bez vás počala?

 

Tak tohle všechno, resp. tihle všichni, jsou Sacred Heart. MY všichni tvoříme Posvátné Srdce.

 

Snad jsem nikoho nevynechala. A jak to vypadá, když se všichni spojíme dohromady? To najdete v příštích článcích.

 

S Láskou, pokorou a díky.