Inventura

22.09.2010 00:02

 

Tak už jsem zpátky. Ale pozor, připravte se, bude to mela! V uplynulých dnech jsem hodně odpočívala, ale taky opravdu hodně čistila. Začalo to soubory v počítači, čištěním a vyřizováním mailů, pokračovalo to úklidem mé hlavy (a že už to bylo třeba) a vůbec pocitů a odklízením zpracovaných témat (což se bůhví proč vždycky projeví i běhavkou – pardon, to asi není vhodné téma) a následoval úklid skříní. Velmi důkladně jsem provětrala šatník. Dva pytle oblečení jsem úplně vyhodila, tři jsem poslala dál a mám radost, že byly k užitku. No jo, ale díky tomu všemu konečně dostaly prostor věci nové – ať už v podobě znovuobjevených pokladů ve skříni, v myšlenkách nebo v tom, že mě kontaktovalo tolik z vás. No a teď to myslím zase pěkně „pojede“. Energie může opět volně proudit všemi směry. Tak ale pozor, abych vás nepřehltila. Mám pocit, že jsem jako rozjetý vlak – takové pendolino – a nerada bych vás přejela :-). Klidně mě vypněte.

 

1) (A tento bod považuji za velmi důležitý) vám chci poděkovat. Všem. A za všechno. Zjistila jsem, že se tyto stránky stále častěji objevují v odkazech, které dále doporučujete a moc mě to těší. Je to pro mne opravdu veliká pochvala. Stejně tak to, když na počítadle vidím, jak se sem vracíte. To je prostě úžasné. A jsem velmi vděčná i za vaše maily. Za všechny. Zatím chodí samé krásné a milé. A podnětné. Děkuji. Když jsem tyto stránky začala tvořit, netušila jsem, s kolika úžasnými lidmi mne to spojí!!! (Tímto děkuji svojí sestře, že mi před pár měsíci řekla, ať už konečně začnu. Že to nemusí být hned dokonalé. Že je důležité začít a pak že to můžu začít „uhlazovat“ a dotvářet. Zase měla pravdu. Děkuju, Jaruško.) 

Jsem hrozně ráda i za vaše příběhy a za to, že se na mne obracíte o radu. Jednak to velmi pomáhá mému sebevědomí :-), ale hlavně mému vývoji – transformaci. Když se se mnou podělíte o své obavy, pomáhá mi to odkrýt i ty moje, které se jen velmi dobře schovaly a nebýt vás, možná bych je ani nenašla. V poslední době jsem četla několik „poselství“ (už a ni nevím od koho), které poukazují na to, že již jsme Mistry a zároveň Žáky. Že jsme obojím pro sebe navzájem. A tím, že mi posíláte dotaz coby Žáci Mistrovi (smím-li to tak nazvat), poskytujete mi tím možnost se cosi naučit od vás Mistrů. Znáte to – princip Zrcadlo. Opravdu díky. 

Také se stala velmi zajímavá věc. Když jsem sem nedávno přidala složku „Povídání“, myslela jsem, že tak vždycky nadhodím téma a vy možná zareagujete a já to sem přidám. Nebo třeba že to bude mít trochu jiný průběh, ale že to bude dialog. Ale že ten průběh bude TAKOVÝHLE, to jsem nečekala. Já ty vaše reakce nedostávám mailem – vy mi je posíláte „éterem“ nebo chcete-li telepaticky. A ty reakce nechodí jen mezi námi inkarnovanými, ale i odjinud. Je to nádhera. Jak to říkali ve Vyvolených? Myslím, že: „je to fičák“! A to teda opravdu je. Cítíte to taky? Doufám, že ano. Je to super.

 

2) Nebojte, nebudu se rozepisovat o konkrétních případech - vaše maily jsou jen mezi námi, ale cítím potřebu to zde napsat i kvůli dalším. Ozvalo se nám několik z vás, že cítíte silné volání brány 11:11. A některé z vás to volá tak silně, že když si toho jakoby nevšímáte, tak vás to občas dost bolavě „kopne“. Je to vpořádku. Ty „kopance“ nejsou od nikoho z vnějšku. Není to žádný pokus o manipulaci. To vás láskyplně „nakopává“ :-) vaše Vyšší Já, vaše duše. Říká vám, že je to důležitá součást vaší cesty. Že je to součástí vašeho osobního i tzv. vyššího plánu. I nás to takhle nakopávalo, ale o chvilku dřív, takže jsme měli víc času a taky to míň štípalo. Protože se ale čas krátí, tak to teď máte víc nahonem. Nemusíte se bát. Bude to fajn. Asi není nikdo, kdo by vám teď naprosto přesně řekl jak to proběhne (v Čechách jsme u tohohle asi všichni nováčci) a také co přesně to přinese, ale nechme tomu volný průběh a následujme naší intuici. 

Původně jsem to nechtěla dělat, ale protože jste to opakovaně „naťukli“, dovolím si trochu „rebelie“. Velmi si Solary a celého jejího týmu vážím. Odvádí úžasnou práci. Ale občas to trochu působí trošku svázaným dojmem. Trochu moc pravidel. Věřím, že to tak není myšleno. Jen to tak vypadá. Proto bych si dovolila napsat následující: Ano, Master Cylinder je velmi důležitý a má svá pravidla. I Ukotvovací Skupiny jsou velmi podstatné – klíčové. Berte to ale tak, že všechny ty tance a návody jsou spíš takové nápovědy nebo příklady. Ne vždy je možné vše přesně dodržovat. Obzvláště ty tance vypadají, že jsou dělané pro poměrně velkou skupinu lidí a to se nemusí nutně podařit poskládat. Nechme tomu tedy svobodu. Následujme své volání a svou intuici. Když to jde ze srdce, pak není nic špatně. Já vnímám ještě jednu „skupinu“ a to jednotlivce. Vypadá to trošku paradoxně, ale hned to vysvětlím. Myslím, že je mezi vámi i pár, kteří se prostě nemůžete zúčastnit skupin nebo vám to prostě vaše já či vaši průvodci nedovolují.  Nebo prostě jen nemáte „náladu“ se při tom družit. I to je vpořádku. I tak se můžete zúčastnit. Chcete-li. Svým vlastním jedinečným způsobem. Využijte i vy svou intuici. Pokud tápete, možná se můžete inspirovat v „návodu“ pro Strážce. Věřím, že si svou cestu najdete. A pokud vás neláká ani jedno, poznačte si toto datum alespoň do kalendáře (á propos – ještě jsem slíbila, že prověřím jak je to s časovým plánem – možná to v Čechách proběhne už v neděli 24. října, ale to jsme jen tak vydedukovaly kvůli časovému posunu; nemám to ověřené; dám vědět; teď už snad zase smím pokračovat v překladech) a zkuste si prostě v rámci možností udělat co nejhezčí den. Abyste tou radostí „prozářili“ a rozjasnili energii. Věřte mi, že to není o nic méně podstatné než skupiny. 

Ale ne že to na mě prásknete!!! I když věřím, že by mi to Solara neměla za zlé... A už jsme zase u duality. Jak jen se z ní máme dostat, když je náš slovník plný protikladů – pozitivní x negativní, dobro x zlo? A přitom už víme, že to jen zdání, že nic takového neexistuje... 

A to mě přivádí k další myšlence a jednomu příběhu, který si nechám pro sebe (dokud nedostanu povolení k jeho zveřejnění). Ať už je váš příběh jakýkoli, ať už jste zjistili, že jste kdokoli, nebojte se. Pokud vás to volá k nám, jste vítáni. Občas mi někteří píšete, že se cítíte osamoceni, že jste velmi smutní, že vás nikdo nechápe, že nevíte jak dál. Že si připadáte divní... Jiní. Už nemusíte. Našli jste svou rodinu. Vítejte k nám. Věřte mi, že jsme si tím prošli všichni. Bylo to nutné. Částečně kvůli karmě, ale i kvůli tomu, abychom pochopili. Museli jsme projít obě polarity, abychom je dokázali sloučit a mohli stvořit něco úžasného. S úctou, soucitem a pokorou. A bezpodmínečnou láskou. Nechceme vás změnit. Jste úžasní takoví jací jste. Nikdo vás nebude soudit. Nikdo. Respektujeme vaši cestu, váš názor, vaši duši. A potřebujeme vás. Věřím, že je nás již dost, abychom učinili ten posun ve vědomí, ale to neznamená, že nepotřebujeme nikoho dalšího. S každým dalším bude ten krok větší a úžasnější. A kompletnější!!! No a je tu za

 

3) Už před několika měsíci jsem „narazila“ na poselství od Jeshuy. Viděla jsem na mnoha vašich stránkách, že oslovil i vás. Vždycky jsem ale nahlídla jen do několika kapitol. No a před nedávnem jsem se do toho pustila komplet. Přišel čas. Chtěla jsem to nejdřív dočíst, ale on to není dívčí románek, který „zhltnete“ za jedno odpoledne. Je to naprosto úžasný text a vyžaduje plné soustředění a také poměrně dost času na pochopení a zpracování. Takže jsem tak v jedné třetině... Tato poselství Jeshua channeluje přes Pamelu Kribbe. Je vážně skvělá. A Jeshua samozřejmě také. Svého channela zvolil skutečně velmi moudře. V Poselstvích Jeshuy a Marjam naleznete jeden rozhovor a jeden její článek. Článek je osobní příběh Pamely a popisuje v něm kus své osobní transformace a ten obzvlášť doporučuji obzvláště těm, kteří procházejí nějakou zkouškou případně depresí (ale nejen jim). V tom druhém rozhovoru Pamela moc hezky vystihla to, o čem jsem již delší dobu přemýšlela. (A jak nás znám, nejsem zdaleka „jediná“.) Ono to celé Lightworkerství na první pohled jakoby „zavání“ takovým rozdělením duší na ty tzv. dobré a špatné a to může hodně lidí odradit. Ale tak to vůbec není!!! I Lightworkeři toho mají tzv. „na svědomí“ požehnaně. Nejsou lepší, ale nejsou ani horší (a už je to tu zas!). Přečtěte si to, Jeshua to moc hezky a hlavně čistě, jasně, upřímně a jednoduše vysvětluje!!! I kdybyste si měli přečíst jenom tohle, stojí to za to. (Všimla jsem si, že ty soubory nešly otevřít, tak jsem je znovu vložila přímo do stránek. Viz Pracovníci světla

A víte co? Je to i pro Jeshuu veliká úleva. Konečně přišla doba, kdy je možné sdělit pravdu přímo a jasně. Bez šifer a skrývání. Už žádné: ´pro ty, kdo mají uši k slyšení a oči k vidění´! Dřív to tak být muselo (a asi je to vpořádku), ale nyní to konečně je opravdu „veřejně“  přístupné. Nicméně samozřejmě záleží na stádiu, ve kterém se právě nacházíme. V určitém momentu to třeba ještě nepochopíme vůbec nebo jen částečně, ale i to je vpořádku. (To už je asi dvacáté „vpořádku“ musím něco udělat se svou slovní zásobou!)

A kde si všechny tyto channelingy můžete přečíst? No, originál je na www.jeshua.net (v angličtině) a překlady jsem našla na www.sendraz.cz/nasvahu/jeshua.html (česky), ale přiznávám, že já osobně si je právě teď čtu ve slovenštině na https://ee.dunres.sk/clanky.php?id=1105 a hrozně se mi to líbí. Možná je to částečně proto, že je slovenština takový měkký a příjemný jazyk, ale mám pocit, že je někde zatím i „otisknuta“ skrytá energie. Ani se mi to nechce napsat, ale ano – pozitivní energie. Takový nemanipulativní bonus. 

Jako vždy – opět si sami rozhodněte, jestli v tom cítíte pravdu. Já ano. Je to jako když kráčíte s Jeshuou po poušti, posloucháte jeho hlas, díváte se mu do očí a vše ostatní jako by zmizelo a zároveň je to stále přítomné – písek, oáza, nebe, slunce, měsíc, hvězdy, vzduch... srdce buší a zároveň je klidné. Všechno najednou dává smysl...

 

4) Jestli si myslíte, že jsem na vás s Jeshuou vypálila nejtěžší kalibr, tak jste na omylu. Mám ještě jedno „eso“ v rukávu. To úplně největší – téma Blíženeckých Duší (Dvojplamene) a to přímo od Boha (přijato skrze manžele Powellovi)!!! Objevila jsem ho mezi dalšími poklady u Martiny Mangové na www.channling.wbs.cz. Moc hezky ho přeložila Lenka S. viz www.kruhysvetla.blog.cz. K tématu dvojplamene toho mám víc a čekala jsem na vhodný okamžik (a věřím, že ještě nějaký přijde), ale teď přikládám „jen“ tohle, abych tím ostatním nesnížila jeho váhu. Je to vážně moc krásné. A hlavně velmi nadějné. 

S něčím se vám svěřím. Moc mi udělalo radost, co nám Bůh vzkazuje. Zrovna nedávno jsem se s ním „dohadovala“ a trošku jsem hudrovala. Něco jako: „Hele, Bože, já tuhle ´práci´ dělám nesmírně ráda. Opravdu mne naplňuje a přináší mi veliké štěstí. Jsem ti za ní vděčná a s pokorou a vděčností přijímám vše co se k ní váže. A také cítím, že mne vedeš k mému Milovanému – mému Dvojplameni. Opravdu se na něj již velmi těším. A nechci vypadat jako nevděčnice, které chybí úcta, ale jestli si myslíš, že budu zase držet celibát nebo že zas budeme mít předepsáno, kdy se smíme milovat a kdy ne, tak na to zapomeň!!! Když propojení a harmonie tak se vším všudy!!!“ Ne, nebojte se. To není žádné rouhání. On má Bůh veliký smysl pro humor a baví ho to. A ví, že je to jen takové přátelské pošťuchování. A koneckonců – On je Já a Já jsem On, takže ty myšlenky jsou vlastně svým způsobem jeho a hádá se de facto sám se sebou. Něco jako když se rozhodnete, že dojedete kvůli něčemu důležitému do města a při té příležitosti zařídíte pár dalších věcí. No a pak se vrátíte zpátky a zjistíte, že jste vyřídili úplně všechno až na tu věc, kvůli které jste tam hlavně jeli. No a pak si začnete „nadávat“, ale neznamená to, že byste si sami sebe nevážili. Nebo když se sami se sebou dohadujete, jestli uděláte tohle nebo tamto.... Takže žádné rouhání – přátelské a láskyplné pošťuchování. 

No a právě z tohohle poselství je jasné, že to Bůh / Bohyně vymyslel / a naprosto skvěle. – Pardon, teď si dovolím malou vsuvku. Následující odstavec je trošku „citlivý“ a já si nejsem jistá, jestli se pro dámu sluší o tom hovořit a ráda bych věřila, že jsem se inkarnovala jako dáma. Tak prosím pány, aby tento odstavec přeskočili – trochu se stydím. Děkuji. - Víte, občas si čtu články některých dalších pracovníků světla a oni popisují, jak se při vzestupu jakoby stali asexuálními. Jako že už jsou nad tím. Plně to respektuji. Je to jejich cesta. Jejich volba. JEJICH. Jak se tak postupně odkrývají „závoje“ mé paměti, vzpomínám si na pár dalších životů (a vlastně nemusím chodit ani tak daleko) a můžu vám říct, že na abstinenci není nic svatého ani úžasného. Ale ani na promiskuitě. Asi je to důležitá zkušenost, ale nijak úžasná. Naštěstí tohle poselství nezavání ani jedním. Vypadá to velmi slibně!!! Jé, ale pane já vás vidím. Vy si to čtete!!! - No dobrá. Já budu dělat, že jsem si toho nevšimla a vy budete dělat, že jste to nečetl, ju? :-) Celé mne to naplňuje nadějí. A láskou. Včera jsem se připojila na stránky www.unitingtwinflames.com a zkusila se propojit se svým Dvojplamenem. Vím, že si všichni své Dvojplameny neseme v srdci. Také s ním tak trochu skrze své srdce komunikuji už několik měsíců, ale to, co se dělo po připojení na tyto stránky nelze snad ani popsat. Je tam taková očistná meditace pro otevření srdce a celé je to zahaleno božskou magií. Naprosto čistou láskou. Můžu jen říct, že celé to propojení velmi výrazně zesílilo. Už slyším tlukot jeho srdce. Souzní a rezonuje s tím mým. Věřím. A napíšu až ho potkám i fyzicky, ano? Teda jestli chcete. A jestli dostanu „povolení“, tak třeba napíšu i víc.

 

5) Teď něco k tomu „Já“. Myslím, že „Já“ používám poměrně často. Ale nevnímejte to jako čistě individualistické já. Je to takové dilema – když napíšu „my“, tak to bude vypadat, že mluvím úplně za všechny a když napíšu „já“, vypadá to jako že se chlubím cizím peřím. Tak to moje „já“ berte jako naše propojené „já“. Složité co? Tak já to vezmu ještě víc ze široka. Před pár dny jsem psala, že chystám článek o tom, kterým směrem jdu a co naše práce „obnáší“ a tak vůbec. No jo, ale ono se to nějak rozrostlo a nejde to zastavit. Zatím mám jen osnovu a pár drobných poznámek – ale i to zabralo asi osm stran. Takže to spíš vypadá na knížku. Což mě trošku „vyděsilo“ (ale jen trošku). Tak jsem se začala dohadovat sama se sebou (vidíte?) – jestli na to mám a hlavně jaké mám právo ostatní poučovat a že stejně většina myšlenek vůbec nevychází z mé hlavy (jako bych to chtěla psát jen hlavou...). Ale pak mi to došlo. Ano, většina toho, co říkám nebo píšu pochází z různých zdrojů (ezoterických, vědeckých, lidských i nadpozemských), ale z nějakého důvodu se ke mně tyto myšlenky dostaly a asi je mám vzít, uchopit, prozkoumat, pospojovat, zkompletovat, přetvořit a poslat dál. Jako když složíte několik dílků skládačky a najednou koukáte – ejhle tvář Mona Lisy - no a tak to předáte dál a přijde někdo, vezme to, co jste složili, zjistí že to, co jste považovali za ucho je vlastně koleno, ale zbytek dobrý, tak to napraví a pošle zase dál.... A taky mi došlo, že bych už konečně mohla přestat vnímat to individualistické já a pochopit, že to co dělám je vlastně projevem našeho sjednoceného vědomí a zároveň i boží vůle (ať už si Bůh jen tak hraje nebo to myslí vážně). Takže až se Bůh a my všichni rozhodneme mým prostřednictvím napsat knížku a jestli se najde někdo, kdo jí vydá, dá vám vědět. A jestli ne, nevadí. Alespoň se při tom něco naučím (naučíme), ne?

 

6) No, to už by skoro stačilo. Jestli vám připadá, že jsem na váš vkus přehnaně optimistická, klidně mě vypněte. Je to tím, že jsem opravdu šťastná. Také tím, že mi vítr na moment nadzvedl závoje a já zahlídla co je za nimi. A určitě také tím zážitkem z Unitingtwinflames a i tím, co máme slíbeno ;-). Ráda bych se s vámi o tu radost podělila tak snad nevadí, když vám jí touhle cestou kousek pošlu... Jé, ale teď mi došlo, jaký jsem si na sebe „ušila bič“. Než tohle přeložím do angličtiny!!! No potěš Pán Bůh :-). Tak za měsíc nashle....

 

Dělám si legraci. Samozřejmě teď co nejdřív přihodím něco od Solary a pak od Kryona. Ale mám to hodně nabité a také chci zkusit nabídnout své „překladatelské služby“ několika nakladatelstvím, abych spojila příjemné s užitečným a přivydělala si, abych si pak mohla užívat a rozšiřovat si obzory a pak se o ty zážitky opět podělit....

 

Ale to už je vážně všechno. Včera jsem skoro nespala a chtěla jsem jít spát asi před šesti hodinami. Mějte se moc krásně.

 

M.