Dary

28.12.2014 01:23

 

 

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

původně jsem chtěla počkat ještě na další příspěvky, ale něco mi říká, že tyhle dva mám zveřejnit hned a tak jsem tedy tu.

Vánoční svátky byly skutečně krásné a já měla "zákaz" pracovat :-), jen jsem si hrála, povídala, setkávala se, koukala na pohádky a staré filmy a doháněla jsem spánkový deficit. Dnes jsem ale dostala "povolení" pracovat a tak jsem dokončila překlad jednoho Kryonova poselství (zveřejníme pravděpodobně v pondělí nebo úterý) a pak jsem přeložila jeden další článek a další jsem napsala. Tyto dvě poslední jmenované věci vám tedy přináším, coby dárky. Myslím, že se nám mohou hodit už v následujících dnech...

 

Takže nejprve ten překlad - jmenuje se Jak soucítit a odpustit našim blízkým? (Mimochodem, když překládám, často se po dokončení překladu podívám, kolik má daný článek nebo poselství slov. Tady mi Word hlásil rovných 1300 slov... Numerologové vědí...)

A pak článek - je to moje osobní zkušenost s darem, který jsme dostali - jde o nástroj, kterému Kryon říká neutrální implantát a který slouží k Odblokování karmy.

 

Mám pocit, že ještě něco přijde a to potom doplním do tohoto úvodníku. Pro tuto chvíli vám ale přeji dobrou noc či krásný den.

 

S Láskou,

 

 

M.