Červen

02.06.2011 22:44

 

Dnes jsem tak seděla a chvíli se dívala na mandalu na červen s názvem Radost a naprosto netušila, co s ní. Po tváři mi zrovna tekly slzy, protože jsem sice vstala s předsevzetím, že se budu radovat, ale pak jsem si na facebooku pustila písničku Make you feel my love (Dám ti pocítit svou lásku) a pak si jí přehrávala stále dokola a už to jelo. Prostě se mi stýská. Jak sice říkám – díky Bohu a Gabrielovi za internet (a skype) a spojení duší a srdcí a ve spánku i fyzická přítomnost je nádherná. Jenomže dechberoucí či úplně něžné fyzické objetí je přeci jen něco jiného… A ideální je to všechno zkombinovat… Tak jsem si tak slzela, až jsem z toho usnula. Pak jsem se probudila a něco se změnilo. Chvíli jsem skypovala s Ahmedem, ale pak nás přerušili a já se začala dívat i na tu květnovou mandalu a i ty předchozí. A začalo mi to docházet – co mi tak dlouho unikalo. Takový ten AHA moment. A den se začal rozjasňovat. Pořád ještě tu písničku točím pořád dokola, ale najednou už není smutná, ale jen něžná a snad i povzbudivá. Došlo mi to a zaplavila mě neskutečná úleva, vděčnost a RADOST.

V uplynulých dnech jsem si začala všímat a znovu uvědomovat, jak neskutečně šťastná jsem. Co všechno v životě „mám“. Nikoli však ve smyslu vlastnění, ale požehnání. Rodinou a přáteli, kteří se ozvou vždycky když to potřebuji, kolem sebe spoustu andělů (ve všech podobách), mám své tělo, které mi toleruje, jak ho občas zanedbávám a přesto mě má rádo, mám svou duši a probouzející se vědomí a když mé vědomí i tělo spí, chodí mi ve spánku učení a „instrukce“ k tomu, co je třeba vykonat a předat dál – třeba formou Školy. Také jsem požehnaná inspirací, která teď chodí úplně odevšad. Jsem velmi požehnaná vámi – mými čtenáři. A hlavně jsem požehnaná láskou. Láskou ve všech jejích formách. A všechny její podoby mám stejně ráda. Ale přiznám se, že úplně nejvíc mi srdce rozechvívá ta partnerská. A mám to obrovské štěstí, že jsem jí byla obdarovaná zrovna v téhle době, kdy je mi obrovskou oporou a navíc smím toto požehnání posílat dál! Smím se o ní „podělit“. Tím jí však neubude – naopak. Se sdílenou Láskou je to jako s Radostí – jen se násobí…

 

 

No a radost mám taky z toho, že jsem konečně nějaké mandalovské (nebo mandalí?) téma pochopila hned na začátku a ne až posléze!!! (No, s tou finanční hojností to sice trvalo až do června, ale bylo to tzv. „o fous“ a to taky není špatné.)

 

Takže tady je ta slíbená mandala:

 

06 Červen Radost.JPGKopie - 06 Červen Radost.JPG

Přirozenou součástí života je radost. V dětství je pro nás tak samozřejmá, že není proč nad ní přemýšlet. S přibývající lety jakoby se pomalu vytrácela. Už se na spoustu věcí nedokážeme a nemůžeme dívat jako děti, říkáme si. Ale vždy je tady radost, která je spojena se svobodou, s lehkostí, s radostí z každého dne. Každý den se přece najde chvíle, při které jsme se cítili šťastní. Kdy jsme se usmáli. Čím víc těchto malinkých okamžiků procítíme v obyčejném dnu, tím více radosti bude v našem životě. Tím více nás budou potkávat a stávat se naší přirozenou součástí… Lenka Chudějová www.mandalysposelstvim.cz

 

No a co na těch mandalkách vidím já?

Když to vezmu po detailech, tak tam vidím naznačenou pyramidu (ty já teď vidím všude), změny DNA, Slunce (pro mne představující i Slunovrat v Egyptě - a pro vás?).

A trochu víc z dálky (nebo z blízka?) vidím radost vzkvétající v (mém) těle, lehkost s jakou sedím (e) na duze. A pod tou duhou? Možná se tam zrcadlíme my a to Slunce – naším Sluncem je Láska, my jsme Láska… nebo to možná není jen zrcadlení, ale zároveň je duha zeminou a v ní je Láska představující naše kořeny, ze kterých vyrůstáme. A my jsme vlastně jakýmsi stromem. Krásné je, že kořeny, kmen i koruna jsou v rovnováze. Silné kořeny, aby nás hned tak něco „nevyvrátilo“, kmen představuje naše tělo a zdraví a koruna plody naší práce a lásky…

 

A když se podíváte na negativ, tak je to v té „temnotě“ ještě „jasnější“. Jen Slunce tu působí spíše jako Luna – harmonie bez Sluncem a Měsícem, Nebem a Zemí. Z téhle mandaly na mne působí ta Mystéria Života – Mystéria každého dne.

 

 Překrásný červen plný mystérií.

 

Vaše Posvátné Srdce M.

 

 

 

Pro www.posvatnesrdce.cz Marie Kuchařová