Červen a nová rubrika

13.06.2010 23:55

 

Červen je měsícem velkých změn. Přináší možnost sjednocení na všech úrovních. Jak nahoře, tak dole.  Umožní smíření a vyrovnání polarit. U mnohých z nás dojde k velkým kvantovým skokům vědomí a naše životy se zcela promění. Obzvláště období mezi novoluním (noc z 12. na 13.), přes Slunovrat (21.) až po úplněk (28. června).

Cítila jsem příchod tohoto období a byla jsem velmi „nedočkavá“. Teď cítím, že přišel ten správný čas. V následujících dnech se s Vámi chci podělit o několik věcí, které jsem měla tzv. „v šuplíku“ a cítím, že teď je ta správná doba, abych se o ně s Vámi podělila. Mimochodem, toto „čekání“ velmi krásně koresponduje s Poselstvím Kryona (viz Poselství).

Také jste si možná všimli, že přibyla nová rubrika – Povídání. Nedávno jsem si všimla, že 4 záložky začínají písmenem „P“. Nebyl v tom žádný záměr (tedy ne vědomý). Tak jsem si nějakou dobu pobaveně pohrávala s myšlenkou tzv. pátého „P“. Jen jsem si nebyla jistá, jaké by to páté mělo být. No a už to vím. Povídání. Ne ale formou monologu. Ráda bych do něj přinesla kousek mé „komunikace“ se světem – s ostatními lidmi, zvířaty, rostlinami, Matkou Zemí... no a možná i s některými z Vás. Je něco, co byste chtěli vědět nebo mi naopak říct? Je něco, v čem se mnou souhlasíte nebo naopak vnímáte jinak? Budu ráda, když se o to se mnou podělíte...

 

Ze Srdce M.