BB: Informační dopis a poselství Jeshuy - únor 2013

27.02.2013 00:22

 

 

Milí přátelé,

 

 

tak už je za námi první měsíc nového roku. Ve zdraví jsme přežili i 21. prosinec. Možná jsme se dokonce stali „zdravější“ než předtím? Já osobně jsem tento den prožila ukotvená sama v sobě a v úzkém kontaktu se svým Vyšším já. Vnímala jsem to velmi silně. Zaznamenala jsem, že mnoho duchovních pomocníků lidstva vše pozorovalo a podporovalo čisté záměry, jaké jsme si na tento den připravili. Myslím, že mnoho lidí očekávalo něco naprosto mimořádného. Třeba že se vyřeší jejich situace, že se stane nějaký malý zázrak všedního dne. Mnozí možná očekávali, že se zlepší kontakt s duchovním světem, že bude jednodušší nebo že se začnou zjevovat naši duchovní přátelé. Mnoho lidí určitě očekávalo i konec světa a mělo strach. To lze vyvodit z toho, že mnozí se neodvažovali začít si něco plánovat na rok 2013.  

 

Přesto jsme pořád ještě tady a tolik se toho ani nezměnilo, že? Já sama vnímám silnější přítomnost duchovního světa a sama u sebe i určitou lehkost. Hodně toho obtížného, co se projevovalo právě ve druhé polovině roku 2012, odešlo. Náš proces pokračuje dál. Nahlížíme stále hlouběji do svého nitra a rozpoznáváme, co už nepotřebujeme.  A zároveň vnímáme, že svou interdimenzionální nohou - jak Kryon rád říká – podnikáme nové, zajímavé kroky.

 

Pozorujeme, že mnohé věci, jež jsme považovali za nemožné, jsou proveditelné. Je to opravdu tak, jako kdyby se závoj ještě víc nadzvedl. Proto jsem hodně napjatá, jaký ten nový rok bude, co nám přinese, resp. zda pochopíme, že všechno, co nás potkává a co se nám děje,  si vytváříme sami. Dokážeme zaměřit svou pozornost na to, co skutečně chceme prožívat? Dokážeme tuto pozornost udržet? Kdyby to tak dělalo hodně lidí, stane se Nová země skutečností. Poslední týdny cítím též velkou radost ve svém srdci. Radost z toho, že tady můžu být a aktivně se účastnit změn. Myslím, že je velmi důležité přitakávat životu.  

 

Poslední dobou nalézám „čistě náhodou“ moudré citáty známých či méně známých osobností. Tady je jeden, který velmi trefně popisuje ženskou cestu k mistrovství:

„Fantazie je důležitější než vědění, protože vědění je omezené.“

Albert Einstein

 

Brzy nás naleznete i na facebooku. Vím, že jsem loni v jednom informačním dopise napsala, že  netoužím po prezentaci na facebooku. Avšak na rady a doporučení mnoha účastníků mých seminářů i mého týmu jsem změnila názor. Když jsem to oznámila Saint Germainovi, tak se  pobaveně usmíval. Člověk však přece může změnit názor, nebo ne?  

 

V tomto informačním dopise k nám promlouvá Jeshua/Ježíš. Pro ty, kteří toto čtou poprvé, bych ráda poznamenala, že channeling nepřináší jen pouhé informace, ale i energie. Má tedy smysl si text vytisknout, někde se pohodlně usadit a užívat si v klidu tento balíček energie. Přeji vám při tom hodně radosti.

 

Přeji vám všem, ať prožíváte klidné a lehké období. Příště zas na shledanou.

Srdečně

Barbara Bessen

 

 

 

POSELSTVÍ JESHUY

 

Jsem Jeshua, víc známý jako Ježíš, jehož šat jsem si oblékl pro jednu zvláštní inkarnaci. Předtím jsem měl mnoho jiných jmen, stejně jako ty. Chtěl bych tobě a mnoha dalším, kdo se probouzejí, doporučit, abyste se zaměřili na jméno Jeshua. Obsahuje v sobě mnohé, co se nyní hodí do této doby. Ukazuje mou osobní cestu k mistrovství, cestu vzestupu, jak ji prožívala osobnost Jeshua, jež se později stala Ježíšem. Dnes k vám přicházím jako přítel, jako někdo, kdo vás chce podporovat na vaší cestě v této posvátné době. Podávám vám ruku, abyste mohli udělat důležité kroky. Uvažte, jdete mimořádnou cestou. Ve starých mysterijních školách v Egyptě ji nazývali cestou třetího oka. Nikoliv cestou pravého Horova oka, která je popisována jako mužská cesta, ani cestou levého Horova oka, která je považována za ženskou. Nyní kráčíš cestou k dokonalosti v každodenním životě. Často zdůrazňujeme, že je to ta nejtěžší cesta: v každém vyhledávat to nejlepší, volit to nejvyšší pro dobro všech, ve smyslu božském a lidském, a nenechat se rozčilovat vnějšími událostmi. I já jsem tehdy ve své inkarnaci Jeshuy zvolil tuto cestu. Chtěl jsem se učit přímo v průběhu života, i když jsem se na pár let stáhl do ústraní. Další období jsem prožil většinou jako žák východních mistrů ve velkých  společenstvích. Studoval jsem lidské bytí, způsoby lidského chování, což byla dobrá příprava pro mou pozdější službu. V této době je velmi důležité zůstávat zcela ukotven ve svém nitru. Ve vnějším světě vás toho tolik rozptyluje. A věřte mi, ještě se bude i leccos hroutit. Ale musí to tak být, neboť jak by mohl nastat nový začátek?

 

Jsou to však lidé, kdo určují, jakou cestu si zvolí, zda totální zrušení starých dogmat nebo jemnější, spíš ženskou cestu nového uspořádání. Země se již delší dobu nachází pod ochranou nejvyšší ženské stvořitelské síly. To nové rodí tato síla ze svého srdce, což se projevuje tak, že síla srdce skutečně motivuje mnoho lidí a směřuje spíš k jemnějšímu převratu toho starého. Začnou se zvolna zavádět nové školní a vyučovací systémy, nová péče o duše vám svěřené. Ať už půjde o staré nebo mladé duše, péče a ochrana by měly být záležitostí srdce a ne se přizpůsobovat nějakým předpisům nebo finančním možnostem.  

 

Jak by sis přál, aby s tebou zacházeli, kdybys dejme tomu byl teď mladý nebo později starý? Pohlédni na své dětství, co bys chtěl prožít jinak? Jak by sis přál, aby se k tobě chovali, až budeš starý? Zasej semínka novot do svého vlastního života, do svého okolí, do vztahu k  přátelům i protivníkům. Jen láska, tato mohutná síla, je klíčem k jemné cestě transformace Země. Přijde čas a už se zlehka blíží, kdy lidé odloží zbraně. Prostě už spolu nebudou dál bojovat. A začne to na Blízkém východě. Stará zátěž náboženských válek se vyřeší, protože mladí lidé, zejména většina žen, už nebude chtít dál bojovat. Nevidí v tom už žádný smysl. Jsou to muži, kdo stále vyrábějí a rozšiřují zbraně. Proto důvěřujte své božské ženské síle, kterou má každý z vás v sobě. Stane se základním kamenem pro zlatý trůn skutečného krále, jímž jsi ty. Ty s otevřeným srdcem. A skupiny mnoha lidí, kteří kráčejí touto cestou, vytvoří království na Zemi. Skláním se před vámi a vyjadřuji vám svou úctu a lásku.  

 

Jsem Jeshua, tvůj bratr

 

Přijala Barbara Bessen v únoru 2013. Článek je určen k volnému nekomerčnímu využití,  změny v textu nejsou povoleny. Z německého originálu https://www.barbara-bessen.com/infobrief-12013-2/ pro https://www.novoucestou.cz/ přeložila Jana S.