8. KT 2015

18.02.2015 21:01

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

jaro už se blíží, otevírají se nám nové obzory... Semínka letošních činů jsou zaseta a zdá se, že se nic neděje, ale to jen na povrchu. Pod tenkou vrstvou zeminy už vzniká nový život... 

 

Ráda bych vám představila  další svoji srdeční záležitost. Je to Kryonova Kniha Dvě - Nemyslete jako člověk s podtitulem Channelované odpovědi na základní otázky. Třeba tam najdete i tu "svou" odpověď... 

A snad vás potěší i "dnešní" Mistr Hilarion.

 

V první verzi tohoto příspěvku už jsem se  s vámi v tomto místě loučila, ale pak jsem tak brouzdala po FB a něco mi říkalo: "Ještě to není ono, něco to chce, něco to chce... novoluní, novoluní..." Pak jsem si vzpomněla, že astrologické předpovědi někdo zveřejňuje, ale autora neznám. Tak jsem zadala, co mi tak přišlo "do uší", totiž slova "Astrologova středa" a ejhle - autor (Ondřej Habr) píše o tomto novoluní a to mnou silně zarezonovalo. Tak sdílím a jdu se na to novolunní naladit a připravit - zítra mám pročišťovací den (letos začínám s odlehčovacím režimem 2x měsíčně - prozatím) ;-). Připojíte se?

 

S láskou,

 

 

 M.