50. KT 2014 doplněno

13.12.2014 23:09

 

17.12.2014 - dnes mi mailem přišla pravidelná zásilka channelingů a dalších informací. A mezi nimi i zpráva od channelerky Mistra Hilariona, že energie jsou natolik silné, že se nedokáže naladit na channelování. Nicméně připomněla jeden ze začátku tohoto roku. A když jsem si ho přečetla, zjistila jsem, že je skutečně stále velmi aktuální a že to možná už tehdy Hilarion takto věděl a "zamýšlel". A proto přikládám odkaz na něj ještě jednou.

 

 

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

tyto dny jsou mimořádně silné a krásné (a noci ještě víc) a tak mi to nedalo. Nečekala jsem na další zásilku poselství (která chodí obvykle v úterý) a přináším vám dvě hned dnes - v předvečer již třetí adventní neděle. Jsou z webu www.jeshua.cz, pro který je moc krásně přeložila Denisa Vaňková. Obě tato poselství přijala Pamela Kribbe. Jsou to tato dvě:
1) Matka Země - Jak měníte společnost

2) Marie Magdaléna - Podstata veškerého léčení

 

A dnešní fotografie je stejně jako obvykle z FB stránek Interesting Places. Tato je prý pořízena přímo v Betlémě...

 

Přeji vám překrásné dny i noci.

 

S láskou a vnitřním klidem,

 

 

M.