46. KT 2014

13.11.2014 03:03

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

velmi vás zdravím a přináším vám hned několik nových příspěvků. 

1) První je od Mistra Hilariona - jeho poselství pro tento týden.

2) A druhým je můj článek s názvem Konspirační teorie, světlo a temnota. Cítila jsem potřebu vrátit se k tomuto tématu, i když osobně musím říct, že u mnohých lidí pozoruji významnou změnu, takže se to mnohých z vás možná už netýká. Ale třeba to někomu pomůže uvidět věci ještě z jiného úhlu nebo se nad tím alespoň zamyslet a třeba zjistí, že to vidí trochu jinak než dřív. A možná ještě mnohem větší obraz než v tuto chvíli vidím já...

3) A do třetice bych ráda upozornila na dva velmi krásné a silné channelingy od Kryona. Na Kryon web jsem je dala již před desti dny, ale natolik mne zasáhly, že jsem se o ně chtěla podělit i s vámi, kteří Kryona pravidelně nečtete... Channeling pro Lemurijské sesterstvo by mohl být obzvlášť léčivý a posilující pro ženy - matky. Channeling s názvem Čtyři druhy soucitu je velmi povzbuzující a posilující obecně. A je toho mnoho, co nám Kryon může sdělit a čím nám může pomoci. Jsou to často věci, které tak jasně a krásně snad ani nenajdete. Pokud vůbec. A právě na tom intenzivně pracujeme už mnoho měsíců. Proto ty dlouhé odmlky. Proto a také proto, že si velmi užívám mateřství a věnuji se své "práci" dílku skládačky ve společném puzzle ;-). Cítím, že většina z vás dělá totéž. Že se necháváte vést svou intuicí a svým Vyšším Já. Že už tolik nepotřebujeme channelingy a moudra jiných. A tak už sem přicházím opravdu spíše proto, abych vás pozdravila a potkala se zde s vámi alespoň virtuálně. :-)

 

Přeji vám krásný a barevný listopad.

 

M.