41. KT 2014

08.10.2014 22:34

 

Zdravím vás, přátelé, v dnešní úplňkovou noc. 

 

Také se vám chce tančit? Mně ano. Na "rudý" úplněk sice žádnou písničku neznám, ale vzpomněla jsem si na jiné dvě úplňkové - Blue moon a Moon river. Mé oblíbené. 

A krom tančení se mi zachtělo i tvořit. I když to až tak roztančené není. Je to můj nejnovější článek s názvem  Létat, ale neulítnout .

Také dnes přináším Hilarionovo poselství pro tento týden. A opět připomínám, že se občas stane, že mne zaujme jeho týdenní poselství, ale když toho víc není, tak už nepíšu úvodník, jen ho vložím do správné "přihrádky". 

 

No a teď mně napadá, že hezkou tečkou za dnešní zásilkou by mohl být kratičký citát z Kryonova nejnovějšího channelingu, takže já už vám přeji jen krásné snění i bdění a předávám slovo Kryonovi:

"Drazí, je načase se radovat, smát a tančit. Možná máte pocit, že toho ve vašich životech právě teď není moc co oslavovat a nad čím se radovat. Co takhle oslavit to, čeho už jste dosáhli? Co takhle oslavit to, že jste zde a že ztělesňujete kousky Boha, kterými jste? Drazí, radost a tanec přinášejí úžasnou energii. Když tančíte, zpíváte a smějete se,... přinášíte obrovskou změnu do svých životů, na planetu i do celého vesmíru. Tanec, smích a zpěv jsou nesmírně léčivé!
Do svých obřadů a meditací vnášíte obrovskou porci vážnosti. Občas vás pozorujeme a nevíme, jestli uctíváte nás - Boha, nebo jste na pohřbu. Občas máme chuť se zeptat, kdo umřel... .
Vneste tanec, zpěv a smích do svých životů a také do svých rituálů a meditací. Posloužíte tím sobě, svému poslání i nám všem...."


S láskou,

 

M.