40. KT 2015

30.09.2015 18:47

 

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

 

slíbila jsem, že se uvidíme opět v září. No, stihla jsem to, ale jen tak tak :-D. Na FB jsem před pár dny slíbila, že brzy bude následovat můj osobní článek, ale pořád ještě se mi nepodařilo najít chvilku, abych pochytala a učesala slova, která tu kolem (i ve mně) víří už několik týdnů. A nechtěla jsem už čekat a zároveň se ani nechat "popohánět" pocitem nedokončeného - přeci jen mám soucit taky sama se sebou a už potřebuji odpočinek. ;-) Léto a září bylo mnoooohem náročnější, než jsem čekala. Ale mám pro vás tedy alespoň dvě nádherná poselství, která stejně už velkou část "prozrazují". Nesdílím je proto, abych někoho přesvědčila, ale proto, abych přinesla povzbuzení těm, kteří vědí a cítí, ale už jsou unavení a umdlévají a říkají si, jestli to má ještě smysl. Má. Nevzdávejte to. Nejste v tom ani zdaleka sami. Je nás mnoho a nádherné bytosti jako Solara, Kryon a mnozí další nám posílají tolik síly, kolik mohou a radují se. Tak jen tak dál.

 

Tento asi trochu nejasný úvod měl být předmluvou k dvěma nádherným poselstvím, které jsou velmi aktuální a velmi láskyplná. A tak vám je přináším - ze srdce do srdce těm, kteří o to stojí:

 

1) Kryon - Nová Země.

2) Solara a úryvek z jejího Surfreportu na září 2015.

 

S láskou,

 

 

M.