36. KT 2014

04.09.2014 23:14

 

Zdravím vás, milovaná posvátná srdce!

 

A je tu zase období nových začátků... Kéž se nám povedou. Jak říkala maminka z filmových "Básníků": "Štěpánku, pravou!" Tak aby se nám dobře vykračovalo, mám tu další dva příspěvky:

 

1. od Mistra Hilariona - jeho poselství pro tento týden. (Pokud příští týden nenajdete na těchto stránkách, žádný nový úvodník, podívejte se "k Hilarionovi", třeba tam bude od něj nové poselství. Když není nic jiného, úvodníky nepřidávám.)

2. je od Archanděla Metatrona. Zjistila jsem, že od něj jsem zde nic nezveřejnila už téměř tři roky! Ale to nebyl důvod, proč jsem se pro něj rozhodla - doslova mne k němu přitáhla moje intuice a pobavilo mne, když jsem soubor otevřela a teprve pak si přečetla název :-D. Jmenuje se Úsvit intuitivního světa. :-D

 

Kéž nás tedy intuice vede jasně den za dnem tím správným směrem...

 

S Láskou,

 

 

M.