20. KT 2015

14.05.2015 23:46

 

 

Zdravím vás, milovaná Posvátná Srdce,

 

 

delší dobu jsme se "neviděli", že? No, duben byl pro mne velmi zásadní a průlomový. Naučila jsem se zase další důležitou lekci. Nebo jsem si spíš zopakovala jednu z doby před pěti lety, tentokrát ale s jiným výsledkem... :-) Tak už to občas chodí. Každopádně je tu měsíc květen a zatím se mi velmi líbí. Je sice dost pracovní, ale pracuje se mi teď mnohem lehčeji a s radostí. No a o výsledek bych se s vámi chtěla podělit.

 

I když jsem se už před časem rozhodla oddělit Kryonovy channelingy a věnovat jim samostatný web, tak jsou případy, kdy se s vámi toužím podělit i tady. Tento channeling je velmi praktický a přináší rady pro každodenní život. Jmenuje se Zodpovědnosti pracovníka světla. Není však o tom, co bychom "museli", ale spíše ukazuje, jak zvládat to, co je den co den před námi... Rozhodně se může hodit. :-)

 

No a když už jsem u toho Kryona, tak jsem cítila, že už je načase sdílet zde i informace o Kryonových knihách, na jejichž překladu pilně pracuji... a tak o nich krátce píši zde. A nejen proto, abyste viděli, že se "neflákám" :-D.

 

Mějte se co nejlépe a ať se vám daří...

 

S láskou,

 

 

M.