16. KT 2018 - aktualizováno

16.04.2018 18:56

 

Už jste viděli, co je zde nového?

Život mne dovedl k naplnění mnoha projektů a proto zde momentálně najdete spoustu nabídek. Potřebovala jsem je dokončit, než se zase pustím do psaní... ale přeci jen ještě jeden článek a proto hned v úvodu jeden najdete. Jmenuje se Když se sny stávají skutečností.

 

A kromě toho tedy již zmíněné nabídky - nově nabízím produkty talentované malířky, jejíž kořeny sahají do naší domoviny. Najdete je v úvodu vpravo pod názvem Očima duše. Hned pod touto nabídkou je pozvánka na akce Lemurijského sesterstva. A o něco níže pochopitelně zase brzy přibydou další knihy autorů Leeho Carrolla a Moniky Muranyi...

 

Je těžké psát, když jste v takovém rozpoložení, v jakém nyní jsem. Přetékám radostí, a snad proto raději nabízím to, co tak moc zlepšilo můj život a co mne dovedlo k naplnění mých snů, než abych o tom jen psala. Protože vím, že každý z nás má individuální cestu, ale toto jsou prostředky, které ji dokáží nastartovat a přidávat nám energii, když se nám jí v určitém stádiu života nedostává.
 

A pokud chcete, posílám vám kousek své radosti.

AKTUALIZOVÁNO 17.04.2018 - přeci jen mi to nedalo a chtěla jsem přidat ještě pár slov, když už jsem v tom plynutí... ;-).

S láskou, M.