14. KT 2015

31.03.2015 23:27

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

ve dnech jako je tento je nejlepší zůstat v posteli a pouštět si krásné filmy a písničky, mazlit se a spát a spát a spát. No, s tím spánkem mi to úplně nevyšlo ;-), ale když mi bylo nejvíc úzko, dostalo se mi mnoho drobných pohlazení, objetí a milých a povzbudivých slov. A tak jsem se zase zvedla (jen obrazně, ležím na gauči :-D) a jsem tu, abych kousek předala vám, kteří toužíte po vlídnosti, objetí a ujištění, že to všechno má smysl... MÁ. OPRAVDU MÁ. Nevzdávejte to. Jen potřebujeme pauzu a asi už i opravdové jaro, když to ta potvůrka zima nechce vzdát... :-).

A mé příspěvky? Jen chci už po několikáté připomenout jednu písničku, která se mi čas od času vrací...

A dnes také ještě příspěvek z Kryon webu. Prostě jsem ho "nemohla nesdílet". Leccos vysvětluje a dodává sílu i naději. Jmenuje se Věci nejsou vždy takové, jaké se zdají být.

 

Nadálku posílám objetí, i když trochu unavené. :-)

 

S láskou,

 

 

Maruška