12. KT 2015

18.03.2015 12:58

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

minulé týdny byly velmi náročné a měla jsem pocit, že jsem zavřená v kukle, ale ta (zdá se) začíná praskat, a tak se z ní prozatím vyklubalo zase nějaké to písemné tvoření...

Chtěla jsem napsat původně ještě jiný článek, ale pak jsem zjistila, že to moc krásně a asi i lépe vystihl někdo jiný - a tak jsem zajásala a vložila jsem ten článek sem. Jen jsem ho přejmenovala - Magda a strážní andělé nejen na březen 2015.

A pak jsem napsala něco trošku jiného - jsou to typy především pro tento týden (a období bezprostředně následující). Jmenuje se to Krátce k přechodu ze zimy do jara (2015). A rodí se ještě něco dalšího na příště, tak uvidíme, co z toho bude... :-)

 

Přeji vám krásný a prosluněný týden.

 

S láskou,

 

 

Maruška