1. KT 2015 - doplněno

07.01.2015 18:56

 

 

08.01.2015 - Nedalo mi to a tak přeci jen přikládám i výklad od Doreen Virtue na rok 2015, když ho Magda T. přeložila tak brzy... Už jsem to nečetla, slyšela jsem originál, ale Magda překládá velmi dobře, tak myslím, že ani není třeba. Snad se to i vám bude líbit. Jen upozorňuji, že je to tentokrát delší text...

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

vítám vás v tomto kouzelném roce, ve kterém je možné cokoli... alespoň mám zatím ten dojem :-).

Hned na začátek vám přináším trojici příspěvků:

1) Tím prvním je inspirativní video. Příběh ze školy, o které už jste možná slyšeli nebo četli - Summerhill. Osobně se domnívám, že takovéto školy nejsou pro všechny a že je to jen jedna složka, že je toho potřeba víc a ještě trochu jinak, ale inspirativní to myslím je. Minimálně pro zamyšlení se nad vlastním postojem k dětem, ale i ke svému dospělému okolí a k sobě... A nebo to můžete brát jen jako krásný příběh s dobrým koncem. Mně se moc líbil.

2) Dále je tu poselství od Mistra Hilariona pro tento týden.

3) A do třetice velmi povzbudivá předpověď od Ality Zaurak. Jmenuje se 2015 - Rok vzestupu aneb Vítejte v lepších časech. Ačkoli toho o astrologii mnoho nevím, většinu cítím stejně nebo velmi podobně.

 

Předpověď pro rok 2015 zveřejnila už i Doreen Virtue, ale zatím ještě není přeloženo, tak to zařadím až příště. I to vypadá velmi zajímavě...

 

Přeji vám stejně báječný start do nového roku, jako si v těchto dnech užívám i já :-).

 

S láskou,

 

 

 

M.