Únor 2018

02.02.2018 19:19

 

A je tu únor. Chystala jsem se už tolikrát sednout a psát, ale myšlenky mi jen tak poletovaly kolem, témata připomínala delfíny poskakující kdesi v dáli. Až dnes – 2. 2. v roce 11 ;-) mi přišla taková malinká inspirace. (Zdá se, že nejen skřivan, ale i MK musí na Hromnice vrznout… :-D). Letošní únor mi připomíná film Mlhy Avalonu. Jako by byl tento měsíc plný tajemství, věcí zahalených, jen zlehounka prosvítajících v dálce, s velikou nadějí do budoucna a přitom plný výzev, nedorozumění a nepopsatelných věcí. A tak nám k orientaci zbývá jen intuice a víra. Kouzelné ale je, že tam, kde projevíme právě svou víru, přesvědčení, odhodlání a čistý záměr, kde prokážeme, že si uvědomujeme vlastní hodnotu a velkolepost (bez jakékoli nabubřelosti), tam jsme přímo bleskově obdarováni. To, co prohlásíme a prokážeme, to také dostaneme…

V únoru se totiž začíná probouzet naše DNA. Teď konečně už doopravdy – tedy výrazněji. Přináší nám dávná učení a zároveň nás připravuje na novou misi. Nejprve právě ale musíme dokázat zvládnout některé zkoušky. Prokázat, že si uvědomujeme, že si tento dar zasluhujeme a že skutečně celou svou bytostí věříme v sebe, své poslání a hodnotu svého života.

No a protože jsou tyto věci zatím takto mlhavé a teprve sázíme semínka pro to, co budeme celý rok opečovávat a podle kvality péče jistě také sklízet, přišlo mi to jako ideální čas pro inspiraci. A tak jsem se rozhodla, že teď po nějakou dobu budu spíše inspirovat.

Tak jako jsem vám dosud představovala Kryonovy knihy od Leeho Carrolla nebo skvělou práci Lenky Chudějové (nedávno to byl její kalendář – mimochodem tak úžasný a naprosto přesný, že z toho až mrazí (příjemně)…), tak vám teď postupně představím i další. Nejnověji je to kniha Modrá Alfa - objevování skrytých schopností. Více informací zde. Další budou postupně následovat.

Přeji vám krásný ponor a inspiraci. (Mimochodem, Mlhy Avalonu je nejen nádherný film – doporučuji ke shlédnutí - ale je to také lahvička aurasomy, která mi naprosto změnila život – dovedla mne nejen do Glastonbury/Avalonu, kde jsme ukotvovali bránu 11:11, ale také mne dovedla na cestu, kdy se mi postupně mění jeden sen za druhým… stále ještě ji cítím, ačkoli fyzicky jsem ji spotřebovala již dávno. Máte i vy nějakou, která vám změnila život?)

Krásně magický únor vám přeji.

 

Z celého srdce M.

 

Pro www.posvatnesrdce.cz Marie Kuchařová.