Přeci jen ještě něco - k nové cestě

17.04.2018 14:22

Milovaná posvátná srdce,

 

 

přeci jen jsem si uvědomila, že ještě je pár slov, která bych zde ráda vyjádřila. Psala jsem o tom, jak moc jsem teď spokojená a jakou mám radost z uskutečňování svých snů a vizí. A přitom to, co mě dělá šťastnou nejsou ani tak ty splněné sny jako spíš pochopení - nový pohled na svět a na život. A také nové nástroje a postoje, které máme k dispozici...

Zatímco kdysi jsme potřebovali ochranné formule, pomoc krystalů, speciální obřady a problémy jsme vytahovali, čistili, speciálními postupy rozpoštěli, aby se začas znovu objevily, nyní už to můžeme dělat jinak. 

Ochranné formule? Pokud je používáme, dáváme najevo, že si nevěříme, že nevěříme svému světlu. To už je dostatečně silné a svou důvěrou jej ještě zesilujeme. 

Krystaly? Stále jsou nádherné a můžeme je mít jako prostředek komunikace s Gaiou nebo prostě jen tak pro radost a "pomazlení" - jako takové přátele či jako drahou vzpomínku, ale jsme silní i bez nich. 

Obřady? Pokud je to způsob, jak uctít všechny ty bytosti kolem, jak uctít Zemi, své předky, Boha a především také sebe - je to moc milé a ti všichni jásají, ale úplně stejnou váhu (ne-li větší) má to, když se všemi těmi průvodci, Matkou Zemí, Bohem a se svým větším já hovoříme úplně normálně jako s někým, kdo je s námi nonstop - 24 hodin denně 7 dní v týdnu. 

A to neustálé čistění? Ach, už několikrát jsem psala, že je to zastaralý způsob. Který navíc má vedlejší účinek - čím více se zaměřujeme na čištění, tím více toho vytahujeme k čištění. A často jsou to stále větší a větší "hnusy". I Kryon o tom mnohokrát hovořil. Dnes ale dovolte, abych zde sdílela tuto informaci ve formě jeho channelingu pro Lemurijské sesterstvo, které předal 7. dubna v Montréalu.

Ale dost možná už to také dávno cítíte a tohle je jen příjemné potvrzení. Proto miluji všechny ty karty a písně - ať už od Amber Wolf nebo Cheryl Yambrach Rose-Hall. Karty LS mne propojují s moudrostí všech věků, které jsem zde prožila, navrací mi učení, které jsem přijala v Lemurii, abych ho - naprosto přirozeně, bez jakýchkoli fanfár - mohla používat v každodenním životě. Když znovu zpívám písně Lemurijských sester (jen tentokrát v angličtině místo v našem původním jazyce, ale na tom nesejde), znovu jsem tam se svými sestrami a přitom zároveň tady se všemi, ve kterých se naše poslání znovu probouzí. A když používám karty Cheryl (očima duše či ty hvězdné), tak skutečně hovořím se všemi těmi bytostmi a energiemi - setkáváme se kdesi mimo čas a prostor. A když hledím na některou z jejích oltářních karet, hledím do očí skutečným mistrům, kteří se kdysi zrodili s tím, kam my se krok za krokem posouváme. Je v tom úcta, ale je vzájemná. Není v tom pocit méněcennosti ani nadřazenosti ani na jedné straně. Je v tom pokora, blízkost, bez potřeby srovnávání. Hledím jim do očí a tam se zrcadlí ty mé. Je v tom nekonečný mír a uvědomění si, že už není rozdíl mezi nimi a námi - všichni jsme velmi specifické dílky dokonalé skládačky. Oni jsou námi a my jsme jimi. Jsme jedno. A to hluboké propojení vyvolává jen ještě větší mír a radost. Už nejsou nedosažitelným cílem v dálce - jsou rodina... a tak tuto rodinu jsem vám právě představila. 

Kryon, Lee Carroll, Monika Muranyi, Amber Wolf - Mele´ha, Anders Holte a nyní i Cheryl Yambrach Rose-Hall. S většinou z nich se můžete setkávat jak zde, tak na specializovaných stránkách (Kryona a Lemurijského sesterstva) nebo osobně v Praze v září t.r. A pochopitelně také v onom "meziprostoru", kde jsme všichni jedním. 

Je to jako s vašimi milovanými, kteří již nejsou ve fyzickém těle - vnímáte je, cítíte, snad i slyšíte, že jsou vám na blízku a přeci vám udělá dobře, když máte nějaký fyzický předmět, na který můžete pohlédnout, dotknout se ho - je to pak intenzivnější... a je takovou připomínkou, která vás znovu přitáhne k tomu podstatnému, uvědomíte si, kdo jste a co všechno máte k dispozici...

To jsem vám chtěla říct a popřát vám nádherné dny.

S láskou a radostí,

 

M.

pro www.posvatnesrdce.cz Marie Kuchařová.