Na závěr roku 2017

23.12.2017 09:36

 

Ach, drahá posvátná srdce,

 

 

letos se toho stalo tolik! Vlastně se toho dělo tolik, že jsem tyto stránky opět zanedbávala... Ale vy, kteří to cítíte podobně, tak víte, že už se nám podařilo vydat všechny Kryonovy knihy, které sepsal a sestavil Lee Carroll! V příštím roce chystáme ještě jednu jeho knihu o Indigových dětech, dvě zbývající Kryonovy knihy od Moniky Muranyi. 2 sady Moničiných a Kryonových karet a navíc - Lee Carroll a Monika Muranyi přijedou k nám do Čech!!! Vím to už pár měsíců a pořád jsem stejně nadšená. Zatím to je stále ve stádiu příprav, tak sledujte Kryonův Facebook a web a my vám dáme včas vědět.

 

Kromě toho se také velmi zajímavým způsobem vyvíjí Lemurijské sesterstvo. Kryonovy channelingy pro LS rozhodně stojí za přečtení, pokud je to téma, které vás volá a vábí. Je určeno především lemurijským sestrám, ale mohou nahlédnout všichni. Často se mne ptáte na karty Amber Wolf s léčebnými kódy pro aktivaci a písně Lemurijských sester. Zatím jsem je objednávala jen jednou, ale stále si píšete o další a proto s nakladatelem projednáváme další možnosti. Pak vám dám vědět. Ve hře jsou dvě varianty - buď bych začátkem roku nabídla další dovoz nebo se pokusíme karty co nejrychleji vydat rovnou v češtině. Jenže je to proces, který obvykle trvá trochu déle a teď toho máme rozděláno mnoho... takže vydržte, dám vědět.

 

No a do třetice pracovně - byla jsem požádána, abych u nás v obci převzala místní knihovnu, tak ji dávám do pořádku a také zde chystám různé akce, zatím převážně pro děti, tak si dokážete představit ten kalup. Nicméně teď už jsem se konečně na chviku zastavila a než se pustím do hraní a odpočinku, chtěla jsem vám všem poděkovat za vaši přízeň a popřát vám překrásné a pohodové svátky a báječný rok 2018. A pokud jste jako já fanoušky mandal a kalendářů od Lenky Chudějové (viz obrázek výše - mimochodem, to je květen a jmenuje se Community, tedy spolčenství ;-)), pak vězte, že vzniká nový, tak si pro něj udělejte doma místečko... Zde je povídání od Lenky.

Tak ještě jednou díky a krásné svátky. S láskou,

 

 

M.