Kryon ze slovenštiny

11.11.2012 10:10

 

Milovaná Posvátná Srdce,

 

 

před časem jsem vyhlásila, že hledáme tři dobrovolníky na překlady Kryonových channelingů ze slovenštiny do češtiny. Přihlásily se tři překladatelky. Teprve když mi začaly překlady posílat, uvědomila jsem si, proč jsem cítila to "nutkání". Prvotní důvod byl ten, že bohužel už naše země nejsou tolik v kontaktu a tudíž se znalost slovenštiny začíná z našich "hlav" vytrácet (ačkoli je to krásný jazyk), ale když jsem si tyto překlady znovu četla, uvědomila jsem si, že se vlastně tímto ony channelingy znovu "přihlásily o slovo". Dávám tedy jejich seznam na úvodní stranu, jelikož si uvědomuji, že není reálné (a asi ani žádoucí) "zhltnout je na posezení", ale takto je budete mít na očích a můžete se k nim postupně vracet.

 

Všem třem ženám (Jitce, Šárce a Evě) děkuji za skvěle odvedenou práci a za totéž děkuji i původním překladatelkám (z angličtiny do slovenštiny).

Původ duchovna channelováno 11.07.2009

Dějiny DNA a Lidské rasy přijato 29.08.2009

DNA odhalena přijato 13.03.2010

Devátá - léčící vrstva DNA přijato 14.05.2010

Tajemství mistrovství přijato 15.05.2010

Patagonie - den 3. Velký obraz a nejsi sám přijato 03.02.2012

Rekalibrace Tmy a Světla channelováno 25.02.2012

 

Tyto channelingy naleznete stejně jako všechny ostatní překlady i na našem novém webu, který je věnován překladům channelingů od Kryona a to pouze prostřednictvím Lee Carrolla - www.kryon.webnode.cz.