48. KT 2016

29.11.2016 21:49

 

Tak hotovo :-). Webovky jsem prošla, téměř vše ponechala, jen trochu přeskládala... :-D

Nově zde (v levém sloupečku na úvodní stránce) najdete i informace k tomu, co nabízím. Nepřehlédněte zejména můj malý adventní dárek - na oslavu všech těch změn nabízím prvním třem zájemcům překlad osobního dopisu či zprávy ZDARMA - jen s malou podmínkou. Více zde.

A ještě jeden můj překlad. Kryona už sem tak často nedávám, ale udělám výjimku. Před časem jsem napsala článek O konspiracích, světle a temnotě, přestože jsem doufala, že se k překladu tohoto channelingu někdo dostane dřív, považovala jsem to za důležité. No a nějak se pořád nikdo nenašel, až se opět vrátil ke mně :-)... jak už to bývá. Takže nyní je tu i pro vás. Jmenuje se Další krok.

(Snad) brzy na viděnou. 

 

 

S láskou,

 

 

M.