Dopis Ženy Bohu

02.05.2010 22:14

Milovaný Bože,

  

možná jsou chvíle, kdy to vypadá, že jsem na Tebe zapomněla. Mé myšlenky jakoby bezcílně bloumaly, má slova jsou plná obyčejných věcí a nemíří k Tobě, mé oči a uši na okamžik jako by Tě přestaly vnímat... 

Buď si ale jistý, že Tě miluji. Miluji Tě v každém okamžiku svého života. Miluji Tě, když vstávám i když jdu spát. Myslím na Tebe, když myslím na cokoli. Mluvím o Tobě a k Tobě, když mluvím o čemkoli a ke komukoli. Slyším Tě, když poslouchám. Vidím Tě, když se dívám. Ty jsi součástí Všeho. Cítím Tvou vůni ve vůní květů, vnímám Tvůj dech ve větru, který mi čechrá vlasy, vidím Tvou krásu v nádheře hor a lesů, slyším Tvůj hlas ve zpěvu ptáků. Cítím, vnímám, vidím a slyším Tě ve svém Srdci. 

Děkuji Ti za Tvé dary. Za rána plná očekávání, za dny plné radosti, za noci plné touhy. Každé ráno očekávám Tvou přítomnost, každý den se raduji z Tvé lásky a každou noc po Tobě toužím. Děkuji Ti za dary, které mi dáváš, abych byla šťastná. Jsem šťastná, protože mám Tebe. Pokud pláču, jen si tím čistím své Srdce, abych Ti jej pak znovu mohla odevzdat Čisté. 

Miluji Tě jak jen Dítě může milovat svého Otce. Miluji Tě jak jen Přítelkyně může milovat svého Přítele. Miluji Tě jako Žena miluje svého Muže a jako Milenka miluje svého Milence. Miluji Tě bezpodmínečnou a nespoutanou Láskou svého Srdce.